Cum sa accepti neiubirea?

Cum sa accepti neiubirea unui om, cand au trecut ani de cand in cunosti, ai cand ai adormit si te-ai trezit cu imaginea lui? Cum sa te recinosti infranta si condamnata la suferinta , cand deja ai indurat mai mult decat poti , mai mult decat trebuie? Cum sa accepti un simplu ” NU MAI ARE ROST”? cand ai irosit mii de cuvinte in care ai crezut, pentru a-l convinge ca ceva mai bun decat tine nu va gasi, ca nimeni nu-l va iubi vreodata cu atat de multa pasiune, cu atat de mult adevar…
Cum sa-ti stergi lacrimile intr-un timp record cand timpul a inghitit o parte din frumusetea ta? Cum sa stergi cu buretele intr-o clipa tot ceea ce ai crezut ca-i mai bun si mai important din toata viata ta traita pana atunci? Cum sa te resemnezi ca n-a fost sa fie, cand ti-ai canalizat toate energiile spre a fi ceva? Cum sa anihilezi o mare din sufletul tau doar pentru ca intr-o zi acel cineva s-a hotarat ca viata lui ar fi mai altfel fara tine? Cum sa suporti gandul ca o alta femeie ti-a luat locul, fara explicatii clare cand stii ca l-ai iubit mai mult decat te-ai iubit pe tine, cand stii ca n-ai gresit cu nimic?
Cum sa pasesti cu incredere pe strazile pline cu indragostiti, spunandu-ti ca ai iubit si tu o data si n-ai fost iubita? Cum sa mai ai incredere intr-un viitor aproximativ roz cand realitatea este gri? Cum sa te mai privesti in oglinda , repetandu-ti toate calitatile , cand omul pentru care le-ai scos in evidenta nu le-a observat?Cum sa mai fi o femeie sentimentala cand ai indurat in tacere o dragoste in legatura cu care ai avut numai incertitudini?Cum sa mai crezi ca ai amintiri cand totul pare la sfarsit doar o minciuna in care ai crezut mai mult sau mai putin constient?
Cum sa accepti toate complimentele si sa vezi barbati care iti arunca priviri indecente, cand stii ca omul cu care te-ai visat nu-ti vorbeste…nu te vede? Cum sa pastrezi un echilibru cand nu mai intelegi nimic din ceea ce ti se intampla , cand ajungi sa numai crezi in nimic? Cum sa uiti cate lucruri , neobservabile pentru el, ai facut ca sa reusesti sa nu te mai doara? Cum sa te minti ca totul e bine , cand il vei intalni, cand stii ca totul e rau? Cum sa mai ai sperante si asteptari , cand simti ca ai obosit intr-o cautare a nimicului?
Cum sa fi vesel, uman cand esti singur si ingrozitor de trist? Cum sa accepti ca iubirea n-a fost iubire, ca Printul n-a fost decat o broasca transformata de tine in Print, ca de fapt nu te-a iubit , chiar daca nu ti-a spus-o in cuvinte , ca tot universul tau de minuni n-a fost decat un glob mic, ornamental, care s-a spart?
Cum sa accepti neiubirea, cand tot ceea ce ai stiut sa faci mai bine ,pana atunci , a fost sa iubesti?
CUm? Cu demnitatea unui om care inca respira, desi numai traieste cu adevarat…

…hmm cam atat azi….poate maine va fi altfel asa ca pe maine :P:* (app cred ca mi-am revenit😛 , SPER:))))

am facut o reeditare al acestui post pentru a face o corectie …. acest  post este preluat din cartea : Cele mai frumoasa iubiri, de Nastase  Alice…. atunci cand am scris nu mi s-a parut important sa mentionez …nu vreau sa creez valve/ sau altceva si pentru linistea tuturor….am specificat… unii nu pot dormi din aceasta cauza ;))

 

8 responses to “Cum sa accepti neiubirea?

  1. sunt baiat si am trecut si eu prin clipe din astea. ce ai scris tu mai sus este valabil de ambele parti. si voi fetele raniti, poate nu ca noi baietii, dar raniti. si noi suntem sentimentali. si noi stim sa iubim. si noua ne cade cate o fata cu tronc. nu suntem chiar asa cum crede-ti voi fetele ca suntem. noi suntem, doar, mai reci si nu ne place sa aratam „iubirea”, dar asta nu inseamna ca nu iubim. totul trece la un moment dat, si iubirea se transforma in obisnuinta, respect si mai stiu eu ce. sterge-ti lacrimile si priveste inainte. priveste inainte si ai sa vezi ca sunt destui care vor sa te iubeasca. „life goes on, so keep walking, and don’t look back”

  2. Ai uitat sa spui faptul ca articolul a aparut in revista Tango si ca a fost scris de mine,Motoc Doriana………

  3. Draga mea Doriana

    Daca ar fi fost in Revista respectiva si l-as fi luat de acolo as fi scris acest lucru , daca ai fi citit majoritatea posturilor mele ai fi vazut ca spun si sursele de unde ma inspir sau articolele pe care le gasesc potrivite starii mele .
    Poate e scris de tine nu mai stiu exact de unde am scris sincer dar nu din revista ca nu stau sa citesc reviste si mai ales nu copiez din ele .

    sper ca am lamurit acest aspect .

    numai bine .

  4. Articolul nu a aparut doar in revista Tango,ci si in cartea ,,Cele mai frumoase iubiri” ,publicata la editura Nemira.Cine doreste sa verifice informatia poate sa o faca cu usurinta.Poate ca nu copiezi din reviste,poate ca ti-e mai usor din carti…Ai avut de ales in acest caz…si copiezi aproximativ tot,cu tot cu virgula..Poate ca n-ai inteles tot.Cine da un search pe google pe titlu ,,Cum sa accepti neiubirea” ma gaseste in tag ul revistei Tango,actuala Marea dragoste.Te rog sa ai bunul simt sa stergi articolul!

  5. Domnisoara Motoc, ai cumva probleme cu invidia si care e problema ta daca ai fost sursa de inspiratie; ar trebui sa te mandresti cu asta. De ce nu ai dat link spre minunata ta scriere daca esti asa vehementa in a ataca fara insa a prezenta concret unde se afla asa zisa ta scriere. Puteai face o poza la pagina din revista – daca aceasta nu are format online ci doar fizic – si sa oferi un link spre acea fotografie ca dovada. Modul in care ai reactionat la raspunsul primit denota din punctul meu de vedere – o cititoare veche a acestui blog la care sunt de altfel si abonata – ca dispui de un caracter incredibil de neplacut.

  6. Persoana numita Motoc o rog sa inceteze a isi lasa pe acest site (la care sunt abonata ) veninul purulent. Sunt o cititoare veche a acestui blog si taman mataluta de gasii sa imi strici ziua cu atitudinea ta specifica unei persoane incapabile de valoare reala. Pe autoarea blogului o rog din suflet sa blocheze aceasta persoana si, mai mult, sa nu permita postarea comentariilor inainte ca acestea sa fie reviziute. E de inteles ca un prim comentariu sa fie acceptat spre oferirea unui raspuns, dar cand cineva ataca la maniera aceasta ar trebui blocat in opinia mea. Motoc tata vezi-ti de barna din ochi si nu mai improsca pe nimeni cu murdaria ta purulenta. Daca tot ataci atunci fa corect acest lucru si pune la dispozitia celor care citesc blogul dovezile incriminatoare, nu arunca precum politicienii gogorite pe care fraierii le cred. Uite cum sa faci: da link spre articolul cu pricina … daca articolul nu este prezent online apoi fa o poza la acel minunat articol la care faci referire si da link spre poza… daca nici asa nu este valabil apoi trebuie ca ai cartea cu pricina de faci referire aici … fa la pagina in cauza poza si da link spre ea… daca nici una din variantele prezentate nu functioneaza du-te si vezi-ti de murdaria sufleteasca in care te scalzi si curatati-o.

  7. Buna Motoc Doriana,

    Am mai avut odata aceasta discutie si ti-am explicat ca nu este copiat din nici o revista, ceea ce ma supara este faptul ca m-am jignit, lucru pe care nu-l inteleg venind din parte unui om care scrie.

    acest articol este intradevar din Cele mai frumoase iubiri, o carte pe care am citit-o cu mult timp in urma, cand eram prin liceu, la vremea respectiva nu tineam cont de unde scriu sau ce scriu …. dar lucrul asta nu ma face plagiatoare ieftina cum ai afirmat tu…. ma face un copil … de atunci au trecut cat? 6 ani?…si tu draga mea esti dupa cum vad inca in cautare de valoare in ceea ce scri… esti inca imatura … dar daca pe tine faptul ca eu am un articol care spui ca este scris de tine si nu scrie numele tau acolo nu te lasa sa dormi noaptea, voi adauga acest lucru in articol..dar nu cu numele tau pentru ca eu nu pot certifica acest lucru si nici nu meriti ….pentru ca jignesti un om pe care nu-l cunosti si nu e dreptul tau …eu nu scriu cum fac altii pentru bani sau faima …eu scriu pentru mie … nu castig nimic material de pe urma acestui lucru … repet scriu pentru mine…. si niciodata nu am afirmat ca sunt eu autoarea tuturor postarilor si nici nu m-am proclamat scriitoarea anului … pe diploma mea nu scrie scriitor ci inginer ….. si asta e o diferenta….
    eu nu stau cu ochii pe blog sa vad cati vizitatori am…. nu mint oamenii nu asta e scopul acestor postari ale mele …eu scriu/postez ceea ce mi se potriveste si povestesc despre starile prin care trec… blogul asta este pentru ca eu sa-mi descarc gandurile si ma ajuta foarte mult.

    nu vreau sa fiu ingrata si le multumesc celor care citesc, cu siguranta sunt multi care au aceleasi stari ca si mine, le multumesc pentru sprijin.

    Tu draga mea Motoc Doriana continua sa scri dar nu o face pentru faima si totusi ar treb sa-mi multumesti pentru publicitate moca….

    Multumesc Gabriela Milea pentru sustinere si pentru imi citesti postarile.

    Vreau sa ma repet, nu am mintit pe nimeni, nu m-am proclamat in nici un fel !

    Sper ca ai inteles si tu Motoc Doriana, dar totusi ma surprinde faptul ca ai asteptat 6 ani sa reiei acest subiect…

    cu drag Dark Rose,

Lasă un răspuns

