hmmm….

astazi pe langa faptul ca vreau sa-mi fac unghiile , sa merg in mall, sa merg la patinuar si sa-mi invat la oricare din materiile alea idioate pe care le fac la facultate … am zis sa mai scriu ceva …. (ce wonderwomann sunt :))) nici nush daca am scris corect dar fie )……..si cum ziceam… m-am luat zilele astea de iubire , de parinti ….hmm…. nush de ce sa ma mai iau… aseara m-am mai gandit si toata povestea asta cu fata singura care nu vrea pe nimeni m-a cam plictisit… si m-am gandit sa-i dau un ton de dinamism :)) too borring….asa ca poate totusi ar trebuii sa-i dau o sansa cuiva … nu oricui … dar as putea sa incerc.…cred ;)))
Zilele astea m-am ganddit cu mintea deschisa la multe aspecte din viata mea …(toti ar trebuii sa facem asta la inceput de an…)… te gandesti ca nu ar trebui sa lasi lucruri neterminate pe anu nou... ca ar trebui sa iei decizii… si cand zic decizii nu ma refer la ce shampon vrei sa folosesti sau daca trebuie sa schimbi marca de sapun de la baie …. sau daca te imbraci mai sexi … sau mai casual….sau daca sprancenele sunt prea pensate sau prea nepensate … (desigur asta cu sprancenele e o chestiune cat de cat importanta si delicata … daca ma intelege-ti …cred so …mai departe..)… m-am gandit la o serie de lucruri care nu functioneaza…. deci am ajuns la concluzia ca ….mie nu-mi place mai nimic, multe lucruri sunt draguţe din punctul meu de vedere dar când vine vorba de iubit ceva, să ţin la el foarte mult şi să simt că-mi pierd o parte din mine atunci când nu îl am, ei bine, pot număra pe degete lucrurile alea…si totusi nu ma consder o egoista ci mai degraba sunt chiar prudenta🙂
În mod normal, nu realizezi lucrurile astea. Tu îţi vezi de viaţă, mergi la muncă zi de zi, îţi dai seama că faci o nuntă şi te trezeşti cu doi copii. Renunţi la visele tale, priorităţile sunt altele şi la 40 de ani îţi dai seama că tot ce-ai realizat tu a fost să faci lucruri care, până la urmă, nu te-au făcut fericit mai deloc. Automatismul din tine îţi spunea că e ok ceea ce faci dar, totuşi, dacă te uiţi bine la viaţa ta, pe acolo pe undeva e aprins un beculeţ roşu care te atenţionează de faptul că nu faci ceea ce-ţi place.
Spun toate astea pentru ca vad in jurul meu numai oameni nefericiti, teleghidati …care niciodata nu au luptat pt visele lor ….trist …si cand te gandesti ca avem o singura viata si o singura sansa sa facem totul corect ca la carte …. in viata asta se intampla multe important este sa stii sa traiesti tot ceea ce vine … si sa nu plangi pentru ceea ce trece… sa privim inainte cu tupeu si in spate deloc :))

„Aşa că… găseşte-ţi pasiunile. Ştiu, e greu, dar încearcă să-ţi dai seama ce lucruri îţi plac. Fă din hobbyul tău un mod de viaţă, lasă dracului jobul ăla infect la care mergi zilnic cu scârbă, ai puţin curaj şi începe-ţi viaţa. Transformă-ţi plăcerile în maşini de făcut bani şi fericire. Trăieşte pe sema lor şi nu fă doar ce-ţi spun alţii să faci. Dacă munca ta nu e compusă din pasiuni, nu ai făcut nimic în viaţă. În cel mai bun caz ţi-ai luat o maşină şi o casă şi colegii de muncă te consideră un lingău care-şi calcă în picioare chiar şi cei mai buni prieteni, doar pentru câţiva lei. „

Lasă un răspuns

