Hei hei hei…

Buna buna…. se apropie yiua mea…gen a blogului!
Pe 12.01.2009 am scris prima oara aici ….primul meu post suna cam asa :
„Te iubesc e un cuv cam greu de zis si totusi eu te iubesc ….nu te iubesc pentru ca esti sau pt ca sunt ..ci pentru ca stiu ca tu esti persoana de care am nevoie tu esti ceea ce am cautat ani la rand , in tine am gasit pacea, linistea, iubirea neconditionata, iubirea sincera …nemasurabila….si nu-mi ajung cuvintele sa scriu cata iubire port in mine doar pt tine! simplu sincer Te iubesc !”
Pe vremea aia de aici reiese ca iubeam pe cineva….sau probabil imi inchipuiam asta…pentru ca atunci cand iubesti ..e prea probabil sa-ti aduci aminte …in orice caz…nu pot sa zic ca nu cred in iubire, altfel nu as mai scrie nu e normal:) ?…
Inainte sa scriu aici🙂 scriam o poveste ..”Ana si Robert” am postat cateva franturi la incputul primului an in care am creat blogul….dar nu am mai continuat …nu am mai avut inspiratia necesara…..se pare ca si ca si iubirea te paraseste cand iti este lumea mai draga…:)
Apoi am continuat cu virgula cautarea baiatului perfect….

3 responses to “Hei hei hei…

Lasă un răspuns

