Lucrurile nu se intampla din senin …

„Tu… ai aparut in viata mea sa ma inveti… tu ai stiu sa aprinzi in inima mea o lumina ….ca mai apoi sa o stingi… Tu aproape indispensabil….pentru mine… te-am urmarit cu ochii inchisi… te-am cautat dar am gasit langa tine durere…daca , cautam fericirea…. langa tine nu am gasit’o… am inteles ca nu esti persoana care am crezut ca esti.. la care m-am gandit…pe care o cautam …
Azi … Trăiesc, amintindu-mi din nou cine sunt …azi stiu ce ofer eu și ce oferi tu, si pot sa-ti spun ca in inima mea nu mai e loc și pentru tine… caci timpul și-a urmat cursul, și am înțeles că lucrurile nu se întâmplă din senin si chiar de Minți, mă rănești si apoi îți pare rău … eu vreau sa-ti spun ca nu mai are rost să încerci nu mai am chef să simt nimic pentru tine…si chiar de ajungi, când sunt pe cale să te uit si chiar de nu am sa reusesc prea curand asta … vreau sa-ti cauți destinul în altă parte …. eu imi caut timpul pe care l-am pierdut … azi cand stiu ca sunt mai bine fără tine….”

Cum spune si titlul … lucrurile nu se intampla din senin …. ci cand trebuie.. in fiecare zi invatam cate ceva… fiecare persoana din viata noastra vine la momentul potrivit pentru a ne da o lectie… depinde de noi cat vrem sa invatam …… acum cateva zile am platit cel mai scump bilet de troleu :)) (exact m-a prins controlul pe 43M :))) si am primit si prima mea amenda🙂 cu prilejul acestui incident am platit fiecare calatorie fara bilet :)) si am invatat ca e mult mai ieftin sa merg cu microbuzul:))) … bine nu aici vroiam sa ajung… dupa ce am fabulat mai sus :)) nu cred ca voi vb de iubire…:)) naa… azi nuu…
Am invatat zilele astea destul de multe lucruri.. unul ar fi .. ca trebuie sa am rabdare toate lucrurile vin la momemntul care trebuie… si de aceea nu trebuiesc fortate…si ca uneori nu trebuie neaparat sa fie cum vreau eu …si ca persoanele pe care le cunosc nu sunt chiar asa cum cred eu…ca nu ar trebuii sa ma mire faptul ca „interesul isi poarta fesu „… in orice situatie … si in orice moment… afectiune moca…. nu exista :)) …. toti vrem cate ceva .. . si unii sunt dispusi sa faca orice pt as atinge scopul:) suna cam trist dar nu am sa ascund realitatea cu un deget … nici nu as avea cum.. ar trebuii sa am un ditamai degetul :)) si tot nu as reusi :)… am invatat zilele astea sa nu mai justific atitudinea sau actiunea celor din jur … in fata nimanui… e mai bine sa spui adevarul exact asa cum il crezi tu decat sa-ti imaginezi ca lucrurile sunt roz :)… si am mai invatat ca orice ar fi increderea cea mai mare trebuie sa o ai in tine… si nu in cei din jurul tau… ca propria convingerea de a invinge trebuie sa o ai in tine.. si nu e nevoie sa o auzi de la altii… in orice moment trebuie sa mergi cu capu in sus si cu privirea in fata… singura defensiva este atacul…si ca cei din jurul nostru ne cred inferiori lor doar daca noi le permitem…am invatat zilele astea ca in viata trebuie sa te arati celor din jur bucuros, increzator in propriile forte si ca nu e nevoie sa fiu rau .. ci pur si simplu corect…. la partea cu trebuie sa te arati cred ca s-ar potrivi mai bine …”trebuie sa fi ” … pentru ca in viata trebuie sa fi sincer in primul rand tu cu tine insuti si apoi cu cei din jur … pentru ca lucrurile nu se intampla din senin ci atuncic and trebuie iar pentru asta trebuie sa fi pregatit .
Hai va pup:* si nu uitati : „ANDRADA ARE NEVOIE DE NOI” Cei care imi cititi blogul pe 3 Februarie ora 17:00 la Casa de cultura Constanta se organizeaza o strangere de fonduri pentru Andrada!
http://www.facebook.com/events/259516547450666/
Pentru cei ce nu cunosc cazul :
http://stirileprotv.ro/stiri/social/diagnosticata-cu-leucemie-la-doar-20-de-ani-andrada-are-nevoie-de-ajutorul-tau.html
Eu voi fi acolo! Rog pe fiecare dintre voi sa nu treaca indiferent!
Va multumesc🙂

Lasă un răspuns

