ceva din 2010

Zlele astea am dat peste ceva ce am scris ….totul a fost din pura greseala .. uneori mi-e dor de liceu… si cred ca totul e din cauzza ca m-am mai schimbat un pic… si poate mi-e dor de mine…. dar nu am decat sa imi amintesc… sa ma gasesc pe niste foi de acuma o vreme…. dar doar atat … nimic mai mult.. in viata trebuie sa profiti de fiecare moment ca mai apoi sa ai ce sa-ti amintesti si ce sa povestesti… pentru ca viata in sine e o poveste…

Ce nu-ti place la mine?
– cica sunt egoista;
– ca cica nu stiu sa ma controlez;
– lingusitoare….(i se pare);
– ca ies deasupra de fiecare data;
– iroinica de-ti vine sa te arunci pe fereastra …:))) ;
– sarcasm …(ca fac misto de ea);
– sunt prea orgolioasa si tafnoasa…(i se pare ..doar);
– ca nu sunt maleabila
gen : „Nu…eu acuma nu vreau”;
– vrea sa fiu mai buna cu ea, sa fiu mai mexi trexi, sa fiu mai apropiata de ea ;
gen : ea: „Hai fata, dormi si tu cu mine?
eu: Nu , eu ma duc la mine in camera!” ;
– o enervez ca zic mereu ca nu e glumeata;
– cica sa fiu mai feminina ;
– ca cica sunt nesimtita;
– sa o asculta mai mereu ca ea e mai mare ;
citat : „Eu sunt mai mare! Am dreptate mereu”;
– nu-i place cand umblu cu lucrurile ei si nu le pun la loc, o dispera lucru asta ;));
– cica sunt prea dezordonata;
– cica umblu prea de capu meu, ca nu zic cand intarzii…(puii mei nu umblu fara rost …da in fine);
– nu-i place cum ma imbrac..(ciudatica).

Ce-ti place la mine?
– ca sunt cu picioarele pe pamant;
– ca sunt studioasa;
– ca sunt ambitioasa;
– ca sunt cuminte;
– ca sunt corecta..(cu mici scapari);
– ca sunt autoritara si bagacioasa;
– ca sunt curioasa;
– ca sunt originala;
– ca sunt frumoasa;
– ca cica sunt curtata de baieti;
– ca sunt curajoasa ….(nu mi-e frica de doctori);
– ca sunt hotarata;
– sunt o prietena adevarata;
– ca sunt sfatuitoare si sufletista ..;
– ca sunt sensibila …(imediat imi sare mustarul :)));
– ca ii tin morala cat casa;
– ca sunt copilaroasa …(cand vreau);
– ca sunt amuzanta;
– ca rad zgomotos;
– ca sunt deschisa, desteapta;
citata: „Doar semeni cu mine „;
– ca sunt pisicioasa….(Fereasca Dumnezeu);
– cica ard toata becurile din casa ;)));
– ca o ajut sa invete🙂;
SCRis de de mine…. dictat de sora mea :)) notele din paranteze…. mai comentam si eu :))
Sper ca v-am amuzat un pic… imi e cam dor de sora mea😉
Va pup:)

Lasă un răspuns

