Intotdeauna…

Intotdeauna mi-a placut mare….dar in acelasi timp mi-e frica de ea….atat de mare.. atat de incontrolabila…..asa cam ca mine🙂
Intotdeauna mi-a placut mirosul de cozonac proaspat scos din cuptor…dar niciodata nu am putut manca o felie intreaga:))
Intotdeauna am visat frumos dar niciodata nu s-a implinit tot ceea ce am visat…dar e timp…
Intotdeauna mi-am dorit mai mult de la mine…iar in final exact asta am obtinut…
Intotdeauna mi-au placut oamenii sinceri …dar niciodata nu am sa inteleg de ce nu am dat de astfel de oameni…poate pt ca sunt pe cale de disparitie…
Intotdeauna mi-a placut inghetata, ciocolata, popcornul, fsticul, alunele si coca-cola…..dar niciodata nu am manact in exces….
Intotdeauna mi-a placut sa beau bere dar niciodata nu m-am imbatat….
Intotdeauna mi-au placut filmele romantice, dramele, povestile adevarate….dar niciodata nu am putut sa ma opresc din plang….ce sa fac daca am sentimente ?😦
Intotdeauna am adorat si simpatizat persoanele care au relatii lungi de iubire…dar niciodata nu am avut una…probabil niciodata nu am avut norocul sa dau peste cineva care sa merite sa-mi impart timpul mai mult de 2 saptamani…. soarta...ce sa-i faci?
Intotdeauna am incercat sa am incredere in oameni…dar niciodata nu am apucat sa ii cred… nu-i vina mea ca se dau de gol repede...;))
Intotdeauna am iubit iubirea….dar niciodata nu am avut norocul sa o gasesc ..:)
Intotdeauna am fost o prietena buna , dar niciodata nu am avut prieteni multi…nu stiu de ce oamenii din ziua de azi sunt extrem de materialisti..:) societatea e de asa natura…extrem de trist..
Intotdeauna este un cuvant extrem….si totusi niciodata nu o sa-i gasesc un sens mai potrivit decat cel ce se intelege din contextul de mai sus…:))

Lasă un răspuns

