Doar tu si eu…

Esti ca un inger ce-si cauta o stea
Si hoinaresti mereu pe cer
Ai ochii-n lacrimi si-n palme viata mea
Sa te intorci la mine sper

Spune-mi, ce ochi strain
Stie ce doar noi stim
Doar tu si eu
Spune-mi, tu crezi in noi
Jura-mi, ca vom fi doi
Doar tu si eu

Esti prea departe si dormi pe mana mea
Azi am ajuns ca doi straini
La prima raza sa pleci din lumea mea
Iar eu in urma ta ma sting

Spune-mi, ce ochi strain
Stie ce doar noi stim
Doar tu si eu
Spune-mi, tu crezi in noi
Jura-mi, ca vom fi doi
Doar tu si eu

Sapte semne trucate
Sapte zile de catifea
Tot atatea nopti de dragoste
Cu aroma de cafea

Toate parca-s departe
Cand privesti in oglinda ta
Dar sunt la distanta
De-un cuvant

Spune-mi, ce ochi strain
Stie ce doar noi stim
Doar tu si eu
Spune-mi, tu crezi in noi
Jura-mi, ca vom fi doi
Doar tu si eu

16 responses to “Doar tu si eu…

  1. asta chiar e filozofica:)) faci ce faci si tot cu „love” o dai:p, mie imi place mel aia in care canta si yolo nu m-ai stiu exact cum ai spune:d

  2. dada da :))) dar ce mai faceam :)) si mel lor wow mai ales aia „Pe net” parca in perioada aia toata lumea aveam net si era si mircu :)) cu frazele alea „asl pls ” =)))) Doamneee…. si versurile😛 „Am cunoscut’o ieri… pe net , arata perfect fara nici un defect” =))) si de Serban ala intotdeauna mi-a placut🙂 era prea taree perioada aia🙂

  3. valeuuu=))). eu stiu melodia aia „pentru ea, as da orice sa fie mereu a mea” cate replay-uri am dat la melodia asta:)), inebunisera babele de la mine din bloc:)):x

  4. ;)))) daa si mel aia si aveau o groaza dar de genius mai stii?… „Orasul trist ” si melodia aia … „Ciocolata e a mea „:)) foarte tare aa… si Clas … era si aia si formatia hi-q :))

Lasă un răspuns

