Teorii….exprimentale….

In singuratatea acuta in care ma invart zi de zi…. am realizat ca defapt starea in sine nu e o stare chiar asa de agonie totala … nu in mare parte…ci intr-o oare care jumatate de parte…. cealalta jumatate este liniste… pace .. si multa multa libertate… nici un fel de stres decat cel cotidian sau cum spun eu cel din sfera profesionala ……dar parca nush m-am gandit zilele astea ca poate nu-mi place atata libertate … poate ar trebuii sa incerc sa mai renunt la toata libertatea asta … doar ca uneori cand gasesc o persoana care sa-mi atraga atentia intr-un fel mai altfel decat ceilalti , lucru ce se intampla foarte rar de altfel …, parca ma sperie gandul de a sta in viata acelei persoane mai mult decat trebuie…. mai mult decat natura , destinul mi-ar permite … mi-e frica … ca poate nu o sa vreau sa mai las persoana respectiva sa mai plece… si e aiurea e ca si cum toata munca mea de a devenii independenta a fost in zadar…. si ajung ca toti dependentii de iubire pe care ii cunosc si pe care ii compatimesc….!
Nu zic ca nu mi-ar placea asa nush sa ma plimb cu cineva de mana …. sa numar miliarde de stele seara cu super tipul pe care l-am zarit acum 2 zile prin curtea facultatii …sau ca nu mi-ar placea sa primesc o invitatie la film sau na sa am un date cu un coleg care mi-a tras atentia … asta ipotetic vorbind…. .. nu sunt absurda .. chiar imi plac chestiile astea… sa stii ca ai la cine merge cand iti vine sa plangi sau cand ai chef sa razi pana numai poti…sau asa sa ai in viata ta o persoana speciala care sa te faca sa te simti speciala …partea asta o ador .. e perioada aia cand te cunosti cu cineva… cand e la inceput.. cand totul se numeste prietenie si nu te obliga la nimic.... e dupa partea asta … e cam complicat... atata de complicat incat iti da fiori pe sira spinarii.. si te face sa devi confuza… si sa te gandesti ca … naa… nu vrei sa te complici… si ca e mai bine sa continuati ca super prieteni desi tu in sine ta noaptea inainte sa adormi te gandesti…„Oare cum ar fi daca…” , dar el deja dupa ce tu i-ai zis ..„no way” or ” just friends” .. se consoleaza sau nu… renunta sau mai lupta… aici e partea definitorie…. iar daca renunta…atunci asta e… nu a fost sa fie…faptul este consumat…si bineinteles ca dupa faza asta te razgandesti si ai vrea sa incerci, degeaba....!
Dragilor ca sa ajung si la explicatia titlului acestui post….tot ceea ce am scris mai sus este strict demonstrat .. m-am folosit gen cobai, iar senzatia e un pic aiurea….dar se poate trece peste…factorii din jurul nostru ne fac defapt ne forteaza sa numai visam … desi eu sunt adepta a viselor.. chiar si imposbile…pentru ca ne mentin sperantele in viata … chiar si in cele mai rele situatii…ca teorie…

:„In viata trebuie sa te mai lasi si purtat de val… pentru ca uneori e imposibil sa lupti cu unii curenti…”….

6 responses to “Teorii….exprimentale….

  1. Este o prostie sa te dai drept cobai(sa faci experimente pe sintimentele altuia), pentru a-ti da seama daca cealalta persoana este compatibil cu tine sau nu, sa vezi daca tine la tine sau nu, sau si m-ai simplu daca se gandeste la tine. Probabil aceea persoana s-a cam prins de cum decurg lucrurile si poate din cauza asta nu sia m-ai aratat interesul fata de persoana celalalta, pentru a nu se simti prost, in timp ce, celalta persoana isi bate joc. Daca totusi tii la aceea persoana, arata-i lucrul acesta si nu casca gura la ceilalti care vorbesc in jurul tau cine stie ce, pentru ca tu alegi sa fi cu aceea persoana nu cu ceilalti.

  2. Buna Adrian cand am zis ca m-am folosit pe mine gen cobai m-am referit ca am incercat pe pielea mea ceva … nu ca m-am folosit de o persoana anume…!

  3. comentariul meu de mai sus a fost scris la general, nu m-am referit la tine sau la oricare altul (nici nu am bagat de seama acest lucru). Iar daca tu spui ca ai facut asta tocmai pe seama ta, cu atat mai rau este acest lucru, deorece ramai cu o senzatie care nu te ajuta la nimic (adica fara nici un raspuns). Oricum asta este strict parerea mea si ceea ce cred eu, si cel mai bine ar fi ca toti sa luam atitudine pentru ca o problema, oricare ar fi ea, Nu se rezolva singura.

  4. Clar o problema nu se rezolva singura…🙂 bine nu poti sa stii , sau sa intelegi ce iti spun altii daca nu simti pe pielea ta .. parerea mea ..🙂 de aia am facut experiment pe mine .. ca sa stiu sau sa simt ce au simtit altii🙂 oarecum .. bn nu sunt atata de masochista sa-mi fac rau sg…🙂

Lasă un răspuns

