Jumatatea noastra….

Fiecare dintre noi la un momentdat isi pune intrebarea : „Cum va fi jumatatea mea?” si e imposibil sa nu te intrebi… sunt momente in care te intrebi : „oare iubitul meu va arata ca X?” sau :”va fi educat si simpatic ca Y?” , „Oare va fi pentru mine un sprijin adevarat?” , „Oare imi va canta ,? sau va fi un romantic…? „Oare va fi amuzant ca Z ?”, „Dar oare pana unde va fi in stare sa ajunga pentru mine?” sau „Ce va face pentru mine? Dar eu pentru el?„, „Oare unde il voi intalnii? …dar cand?”.

Cunosc in fiecare zi oameni noi , noi caractere , mi-e imposibil sa nu ma gandesc la iubitul meu…
Atatea griji, atatea ganduri imi zboara prin minte , dar in valtoarea asta care se numeste viata nu ai cum sa fi singur …

Cu totii ne intrebam cine va fi jumatatea noastra , nu avem cum s anegam asta , e ca si cum am spune ca nu ne-am uita in oglinda dimineata cand ne trezim , lucru imposibil de altfel pentru ca primul lucru pe care il vezi dimineata cand deschizi usa la baie este fata adormita din oglinda…

Lasă un răspuns

