Viata merge inainte!

se intampla destul de des ca in viata mea sa apara diferite persoane care nu au nici o treaba cu mine dar imi schimba fara sa isi doresca unele ganduri .. practic le ocupa fara sa apuc sa-mi dau seama sau macar sa-mi dau acordul… acum nu stiu daca aceste pesoane isi dau seama de dezechilibrul pe care il produc ….probabil si eu fac asta unor alte persoane fara sa-mi dau seama…bne nu cred ca asta ma face pe mine sa disper ci faptul ca nu pot face nimic sa previn asta …. pur si simplu se intampla… si sincer mi-as dorii sa gasesc o metoda de a nu mai acorda atata atentie persoanelor de genu.. sa nu-mi fac cine stie ce scenariu care in mod clar nu se va concretizaa, mi-e foarte clar ca atractia.. iubirea .. nu tine de vointa .. nu tu iti alegi de cine te indragostesti...dragostea e un sentiment .. ce survine din admiratia pe care o ai pentru o anumita persoana care dupa parerea ta este diferita de restul persoanelor pe care le cunosti , si te face sa te simti super special …pentru ca daca am putea sa hotaram noi de cine sa ne indragostim viata asta ar fi mult mai simpla .. dar mai putin magica...:(
Se spune ca atunci cand cineva este in stare sa-ti accepte toate defectele abea atunci merita sa-ti cunoasca si calitatiile... pentru ca in general atunci cand abea cunosti un om ii vezi numai lucrurile bune … partile bune si mai putin defectele .. dupa un timp de cunoastere aprofundata dai si de defecte si devii dezamagit….:(
Oamenii se schimba foarte mult .. intr-o zi esti totul pentru cineva iar in alta nimic….dar important este sa fim optimisti acea

persoana care sa ne faca viata mai frumoasa , odata si odata tot va veni

.. de aceea trebuie sa fim pregatiti sa o primim cu bratele deschise … pentru ca dragostea nu trebuie sa fie perfecta .. ci trebuie sa fie adevarata…
Increderea e cel mai greu lucru de castigat dar de asemenea cel care se pierde cel mai usor...pentru ca iubirea apare usor dar sa faci pe cineva sa te iubeasca e mai greu.. dar nu imposibil…, daca esti aproape de o persoana , sustinand-o , oferindu-i din timpul tau increderea si iubirea neconditionata acea persoana va sfarsi in a vedea toata iubirea pe care i-o porti si iti va raspunde la fel… in schimb daca tu oferi unei persoane care te iubeste neincredere , minciuni si nu accepti persoana asa cum este ea .. nu ii oferi sprijin atunci persoana respectiva oricat de mult te-ar iubii va incepe sa vada ca nu se merita sa continue intr-o relatie care nu-i aduce nici o bucurie doar pe ideea ca iubeste acea persoana …
Este foarte important sa nu renunti niciodata sa faci ceea ce iti place … sau sa renunti in a fi sincer cu tine si cu ceilalti…

poate ca acum tu imi atarni prin ganduri .. nu am de unde sa stiu daca si eu atarn printre ale tale…cu siguranta ai sa mai fi pe acolo si maine .. si poate si poimaine dar daca nu dai un semn ca sunt si eu pe acolo pe undeva printr-un colt al mintii tale … vei incepe usor usor sa numai fi in mintea mea… si atunci orice altceva mi-ai spune nu ar mai avea nici un sens pentru ca ar fi prea tarziu…:) „


In viata nu trebuie niciodata sa te bazezi pe cei din jurul tau mai mult decat e nevoie… pentru ca oamenii se schimba imediat (NU am sa incetez niciodata sa zic asta pentru ca e adevarat , eu ma schimb aproape in fiecarez i … in fiecare zi mai schimb ceva , in fiecare zi imi mai promit ceva si chestia e ca reusesc 🙂 si asta ma face sa continui sa imi doresc sa fiu mai altfel🙂 pe masura ce trec minutele , orele .. zilele .. anii:))
alegeri facem in fiecare zi…. intotdeauna e bine sa te gandesti intai la consecinte mai ales cand alegi sa te expui…evaluarea riscului este o partea unui comportament responsabil!

Daca o persoana te face mai mult sa suferi decat sa zambesti , oricat de mult ai iubii persoana respectiva … trebuie sa renunti la ea…


Sa fii frumoasa inseamna sa fii tu .. nu ai nevoie de parerile celorlalti sau sa te accepte altii ci mai degraba trebuie sa te accepti tu..:) pentru ca nimeni dar nimeni nu poate sa ne faca sa ne simtim inferiori fara permisiunea noastra, iar adevarul despre frumusete unei femei sta in ochii celui care o iubeste …si nu in parerea celorlalti… iar daca cel pe care il iubesti pleaca nu te ingrijora .. pentru ca atunci cand cineva pleaca e pentru ca altcineva trebuie sa ajunga…
In orice situatie .. de orice gen viata merge inaintee!
Va pup dragii mei :*:*:*

Lasă un răspuns

