Mi-am dorit…

„Saptamana asta mi-am dorit din tot sufletul meu sa te vad …. macar si de la departare … m-au macinat mii de ganduri si toate visele cu tine s-au naruit...parca s-au consumat atatea clipe inchipuite… si toate s-au risipit ca fumul de tigara… si-am sa ma intreb intotdeauna de unde atatea vise?... de unde atatea inchipuiri? … caci n-am dansat in ploaie niciodata , nici in ochi de-aproape nu ne-am privit… abea priviri razlete abea un zambet .. un suras… m-ai prins de mana poate prea fugar ..si am ras pe chestii inutile…dar nu ne-am imbratisat cum o fac indragostitii la razele lunii cu stele drept martori … nu ne-am fagaduit iubire vesnica …nici luceafarul nu l-am privit duiosi cu-o melodie lenta pe fundal… nu m-ai iubitnu te-am iubit …dar m-ai fixat … nu mi-ai promis marea cu sarea…nu mi-am daruit nici inima si nici tu sufetul … dar mi-am dorit din toate cate-au fost sa-mi fi promis ca-mi vei pastra un loc al meu in viata ta…nu pentru acum... nu pentru mai tarziu… nu pentru totdeauna…ci pentru atunci cand va fi sa fie… pentru ca va fi… cu totii cunoastem oameni cu un scop si nu cred ca noi suntem fara scop….pentru mine nu conteaza trecutul…. nici viitorul… ci prezentul… mi-am dorit pentru mine intotdeauna sa reusesc sa-mi traiesc clipa...iar clipa mea acum nu e cu tine…si mi-am dorit sa fie asa…mi-am dorit sa te cunosc , sa-ti vorbesc, sa te ajut , sa-ti fiu alaturi chiar si pentru putin timp… pentru o clipa…si cred ca asta conteaza cel mai mult…. am fost acolo in viata ta pentru o clipa… si ce mai clipa …ce-a mai importanta.. am intrat in viata ta ca o intrusa… cu aer superior… ti-am vorbit la pertu si m-am luat de tine in ultimul hal..si tu mi-ai zis ca sunt o dulce… cand am incercat sa ma justific…eu specimen pe cale de disparitie… mult prea diferita… nici o treaba cu restul pe care le stiai… atunci pe moment nu mi-am dat seama dar mi-am dorit sa te fac curiosmi-am dorit sa te fac sa ma cunosti…acum nu-mi mai doresc nimic… am consumat tot ce-mi puteam dorii in vise … inchipuiri dulci amarui…. banale istorisiri… regrete .. chestii… si chiar de realitatea e stupida ..

tu in lumea ta si eu in a mea.

.. mi-am dorit sa ne iubim… sa o stie lumea toata…. iar in lumea mea…. o clipa ne-am iubit…si-am fost fericiti....si asta e tot ceea ce mi-am dorit si s-a implinit.:)”

3 responses to “Mi-am dorit…

  1. hm…tare… asa e nebuna sunt….dar numai iubesc la fel de mult cum iubeam inainte…tocmai asta e problema… in schimb imi place sa „fabulez” ca sa zic asa…. prind un decor frumos si imi place sa-l epuuizez la maxim ca sa scot o poveste frumoasa:) dar doar o poveste realitatea e complet diferita…parca n-as fi umana.. stii oamenii se indragostesc traiesc o poveste de dragoste ….lunga .. scurta depinde de intensitatea sentimentelor …iar dupa se indragostesc iar si tot asa…la mine nu e asa..:) in fine asta este alta poveste:)

Lasă un răspuns

