… sunt zile in care mi-e dor…de tine..

Sunt in zilele alea in care mananc compot de piersici… popcorn .. si visez… Doamne cat visez sunt cu capul prin nori :)) si nu inteleg de ce … in rest sunt bine.. constientizez cu fiecare zi ca felul in care gadesti , pozitiv sau negativ iti influenteaza foarte dar foarte mult viata… !
Mi-e foarte dor sa simt si eu ca imi cresc aripi.. parca nu am mai zburat de foarte mult timp…mi-e dor sa-mi bata inima tare … sa am ritm alert .. si sa mor de nerabdare sa vad pe cineva … sa mi se para orele lungi si noptile negre cand nu-l vad … sa-mi sclipeasca ochii si sa-mi transpire palmele …sa ma simt frumoasa pentru ca el se uita la mine…sa ma simt mandra pentru ca el ma tine de mana … dor sa-mi trimita sms-uri …dor sa-mi spuna noapte buna…. doar… atat de dor de tine….
Sunt zile in care nu inteleg de ce trebuie intai sa pierzi ca mai apoi sa duci lipsa…. sunt zile in care nu ma inteleg nici pe mine.. in care incerc sa ma gandesc ca asa e mai bine.. ca nu am nevoie de nimeni .. asta e o minciuna … pentru ca eu chiar am nevoie de cineva … care sa vina in viata mea pentru un timp indelungat …care sa numai plece… m-am saturat sa fiu asa o trecatoare…. sa dau sperante ca mai apoi sa le arunc .. nu-i corect…fata de nimeni… dar nu am ce face ..:)

Sunt zile in care sunt apatica si nu-mi place de nimeni… zile in care nu suport prezenta nimanui dar in care nu-mi place sa fiu singura…sunt zile in care sunt nebuna… si imi place… si sunt zile in care te urasc , te blestem pentru ca nu am noroc sa te gasesc… sunt zile in care te caut in fiecare om pe care il intalnesc si altele in care treci pe langa mine si nici nu-mi pasa ….
Sunt zile in care te strig si te caut in van… si zile in cre imi esti indiferent…. deci nu te vreau….
sunt zile in care nu te vad … zile in care mi-e dor de tine….

Lasă un răspuns

