„Ce faci?

Bine!
Atat doar bine?
Da…doar bine…
Sigur n-ai patit nimic….?
NU…”

Am incetat sa mai vorbec cu cei din jurul meu despre problemele mele…despre gandurile mele…pentru ca numai am incredere…oamenii carora le spun despre mine mai amanuntit…au impresia ca ma cunosc si ca au dreptul sa se bage oarecum neinvitati in viata mea….sa ma judece…si sa ma faca sa ma simt aiurea cand nu ar trebuii….avem o singura viata nu trebuie sa ne spuna cineva cum sa ne traim viata…noi suntem singurii care vom decide ce anume vrem sa facem…azi… maine… ..acum… peste un an , doi….noi decidem cand sa facem lucrurile…cum le facem.. noi ne croim singuri ” hainele „, noi …doar noi..
Ce faci …cand faci… unde faci…unde pleci….tu decizi…nu altcineva..
E foarte important sa-ti impui chestia asta ./.. sa te gandesti..”Eu, oare ce vreau sa fac azi?”…”Oare cum imi va afecta asta viitorul?”… iti zic eu cum… daca nu-ti iei viata in maini , si nu iti dai seama de ce anume vrei…ci ii lasi pe altii sa te conduca….ei bine atunci vei fi un condus toata viata ta…si oamenii vor face ce vor vrea ei din tine… si tu, tu te vei simtii frustrat si neimplinit… si sincer decat o viata asa… mai bine…
Pentru o femeie sa zicem ca nu e maxim de grav … dar pentru un barbat e colosal….serios acuma… „Unde sunt barbatii cu caracter?”… e aiurea sa nu ai nici o parere a ta….un motiv.. un argument la nimic….sa faci pe sclavul … sa-ti pupi seful in fund….doar ca sa nu te dea afara…!
Ma gandeam zilele trecute la viitor… fabulez in minte planuri maretee….cariera… iubire..familie … copii….si daca totusi lista nu va fi chiar asa… daca o sa ma indragostesc si o sa-mi las cariera pe mai tarziu?… daca vreau un copil? ….sau daca sufar si renunt?…sau daca ma imbolnavesc de ceva si …..sau nu stiu chestii dastea…sau daca reusesc pe plan profesional…si nu gasesc pe nimeni pe planul personal….?…daca sfarsesc intr-un apartament mare si gol…cu un caine balos si urat?….
Stiu ca poate toate astea arata ca poate nu am atat de multa incredere in mine….desi nu e adevarat stiu ca tot ceea ce tine numai de mine e realizabil…stiu ca daca vreau ceva e clar ca voi muncii dublu , triplu… cat va trebuii ca sa obtin tot ceea ce vreau… dar cand vine vorba de familie…copii… e aici e mai diferit… aceste lucruri nu depind numai de mine… si la cum vad eu lucrurile…am impresia ca mi-a cam trecut timpul de indragosteala….prosteala….curiozitate….si totusi cand vine vorba de baieti oscilez…imi zboara gandul departe…nu ma pot fixa pe o persoana anume… imi hranesc stima de sine cu priviri….complimente si cat mai multe inimi colectate… cu pareri de rau ca nu pot impartasii cu nimeni sentimete profunde cum ar fi iubirea,….ma hranesc din orgoliu …….poate de teama…ca nu ma va iubii la fel…. sau poate nu stiu nu sunt eu facuta pentru asa ceva…sunt persoane care toata viata se chinuie sa iubeasca pe cineva si nu reusesc….poate de aia …sunt persoane facute pentru a lasa lumii ceva …fara a primii nimic in schimb …
Ce fac?….mai nimic… sufar.. plang… rad..ma bucur…ma chinui sa ma inteleg…ma straduiesc sa reusesc in tot ceea ce imi propun….astept …sa iubesc…pe cineva…asta fac.

Lasă un răspuns

