Lucruri…

Sunt lucruri atat de greu de atins si oricat de mult te-ai stradui sa le ajungi macar cu privirea parca nu reusesti… si parca sunt zile in care vrei macar sa le atingi… sa stii ca inca mai sunt acolo asteptand ca tu sa rupi barierele gravitatiei si sa zbori pana la ele… dar sunt si momente in care satul de toate incercarile esuate ai vrea sa renunti la vise si sperante …ai vrea sa lasi acele lucruri suspendate … sa uiti de existenta lor si sa te complaci cu o realitate in care crezi ca nu ai nevoie de ele sau iti cauti alte lucruri mai usor de obtinut dar care iti dau o satisfactie minima….
Am 1000 de lucruri pe care as vrea sa le am…dar sunt un singur om…ipotetic nu ai putea nici macar 100 sa le obtii….nu mai zic de momente cate as vrea sa traiesc….si e foarte probabil ca la 700 din ele sa renunt..nu pentru ca as fi o lasa sau o fricoasa ci pur si simplu ele depinde de ceilalti… nu doar de mine!
Am si eu ca toti ceilalti momente in care nu inteleg sensul meu aici….momnete in care ma intreb daca am facut alegerile corecte… si daca in continuare fac ceea ce ar trebui cu viata mea … am momente in care ma indoiesc de intuitia mea … de capacitatea mea de a trece peste cele rele … de inteligenta mea …. sau de prietenii pe care mi am ales… si sincer nu as vrea sa am astfel de momente… sunt oribile… parca n-as fi eu.
… poate sunt lucruri pe care n-am sa le fac in viata asta … sau poate sunt unele pe care n-ar trebui sa le fac … sau poate sunt lucruri necesare… cum ar fi o cariera , o familie …. poate ca peste unele voi sari.. iar pe altele le voi lua mult prea in serios…sunt lucruri pe care trenuie sa le traiesc si unele pe care urmeaza sa le traiesc…clipe adunate in mii si mii de emotii si sentimente…poate ca trebuie doar sa am rabdare… si poate chiar fiecare lucru vine la timpul lui…
Sunt lucruri pe care le urasc la mine…si altele care imi plac….sunt lucruri care imi plac la tine…si altele care imi plac la altii…ai lucruri pe care le-as schimba… si altele pe care le-as pastra numai pentru mine….
As vrea sa gasesti in mine lucruri pe care nu le-ai gasit la nimeni … si as vrea sa faci mereu lucruri care sa te binedispuna…. care sa te faca intodeauna fericit….

In fond sunt doar lucruri ….care ne fac sau nu fericiti…. pe care le traim sau nu…dar fara de care nu ne-am simtii impliniti!

Lasă un răspuns

