chestii …. trestii

Cica intelingenta e cea mai ceruta in ziua de azi, iar cand vine vorba despre o femeie … asta e o super mega necesitate… putine femei inteligente mai avem in ziua de azi… de-a lungul anilor s-au mai imputinat … sa fie oare clima sau radiatiile de vina?… asta nu vom afla decat dupa o lunga dar lunga cercetare chiar foarte amanuntita …so… o lasam asa…dar daca arunc o privire in cealalta parte…. nici aici nu stam foarte bine…deobicei barbatii sunt inteligenti dar mult prea lenesi … le e lene sa-si foloseasca creierul;)) iar cand sunt indragostiti…inteligenta numai are loc pe nicaieri :))… sunt un pic rea …. dar stiu ca am dreptate … femeile sunt mai rationale, zic eu… ele iubesc mai mult dar arata mai putin… iar barbatii fac tocmai invers!
Am spus mai sus ca sunt tot mai putine femei inteligente…nu am zis’o la modul urat…ci fara sa jignesc pe cineva… ci e o realitate daca am fi mai inteligente am conduce lumea;))) Doamnee cat de feminista sunt… glumesc, e prea praf sa o conducem noi…. sa lasam barbatii sa o faca mai praf;))
Sunt putine femei inteligente dar cate sunt au revolutionat lumea oricum… si-au depasit limitele si au demonstrat ca pot ocupa si functii pe care in mod normal erau ocupate de barbati! Cu ar fi: doctor, inginer,marinar, politist, politician… etc etc… si s-au descurcat chiar foarte bine…..
Cred in sine ca OMUL poate reusi tot ce-si propune…. cu multa munca pentru ca in viata nu e nimic gratis… intotdeauna ca sa castigi ceva treb mai intai sa pierzi ceva…si tot asa… e ca un intreg lant ce ne tine pe toti legati…fara doar si poate nimic nu poti reusii de unul singur …ai nevoie si de restul lumii….nu neaparat un ajutor fizic ci moral!..o incurajare , o vorba buna, un „Hai ca poti” ! conteaza!

Ma uit in jur si vad mai mereu oameni nemultumiti…tristi… oameni care intodeauna vor mai mult si mai mult… care isi secatuiesc viata ca sa obtina tot ce nu au avut pana acuma…care fac din viata un scop si nu din scop viata…care pretuiec mai mult destinatia si nu calatoria….si sincer ma vad si pe mine …vesnic nemultumita…. mereu sa lupt …oare n-am pierdut nimic?… ba da … am pierdut timp langa oameni de nimic, am pierdut alti oameni… si de unii imi este tare dor…am pierdut scopuri si vise…am pierdut idei … ganduri…si uneori imi pare rau…daca as stii exact unde gresesc…poate as mai schimba ceva la mine…la modul in care abordez fiecare situatie in parte…la cum vorbesc…in cine am incredere…de cine imi place…pe cine ajut …dar nu-mi dau seama …..
Tuturor ne e teama de esec…de infrangeri… cu totii vrem sa exelam in ceva..cu totii vrem sa fim cei mai buni…primii… ceea ce nu stim sau nu ne dam seama este ca e chiar asa…suntem cu totii cei mai buni la ceva doar ca problema e ca nu stim la ce anume suntem cei mai buni, si asta ne roade…si ne frustreaza….si ne face nefericiti….si asta nu e bine…daca am avea mai multe vieti nu ar fi o problema dar avem una singura si e prea importanta sa o traim asa in competitie pe fuga…. viata trebuie savurata… trebuie luptata…castigata si premiata… !

Lasă un răspuns

