… oameni singuri…

Mai devreme mi-am umplut un pahar cu gheata si am turnat sifon peste ea… zgomotul bulelor din sifon ce intalneau gheata era puternic si totusi asta ma face sa ma gandesc ca pana la urma oricat de multa gheata ar fi pana la urma toata se va topii… inainte de asta ma gandeam la cat e de nedreapta viata asta… la cum fac eu mereu aceleasi greseli … la cat de ratata am fost saptamana asta si la cum am eu mereu asteptari mari de la oamenii prea mici…
Uneori ca si azi dealtfel am impresia ca mie chiar imi place sa fiu dezamagita , imi urasc imaginatia , creez scenarii si vreau ca lumea sa joace exceptional de parca oamenii ar fi actorii mei…aiurea… cu totii suntem actori dar pe secene personale , pana la urma cu totii stam in lumina reflectoarelor, radem, suferim dupa ceva sau cineva, doar ca unii fac asta public , altii prefera sa tina secret.
Astazi ma simt buimaca parca am dormit in tot acest timp … si… nu am realizat nimic… sunt aceeasi eu cu aceleasi lucruri si la fel de singura cum am adormit… nu am realizat nimic…pana la urma si asta ma face sa ma simt inutila… stangace…parca m-as impiedica de aceleasi trepte…pentru ca inca nu reusesc sa fac pe cineva sa vrea sa ramana in viata mea pret de cateva clipe sorbite pe o veranda …vara cand e soare…trista ca nu pot hranii pe nimeni cu sufletul meu, ca nu pot da nimic…ca nu ma lipsesc de egoism si de orgoliu… ca nu reusesc sa fac loc nimanui in viata mea … mai mult de cat ar trebuii…nici nu as avea cui… e frustrant sa stii ca nu te asteapta nimeni , caai o viata seaca si nu e cineva acolo sa-i dea culoare… e frustrant ca n-ai cui sa-i zici „noapte buna”, ca n-ai cui sa-i zici „Buna dimi” , ca nu te suna cineva doar sa-ti auda vocea … poate ca noi oamenii gresim foarte mult dar e nedrept sa existe oameni singuri….

One response to “… oameni singuri…

Lasă un răspuns

