ma gandeam zilele astea…

mă gandeam zilele ăstea la multe chestii…mă gandeam la timpul care trece necontenit prin viaţa mea… la persoanele care intră şi ies din ea…. la visele pe care uneori am impresia că nu le voi împlinii… la prietenii care uneori par să fie preocupaţi mai mult de propriile interese ….la idei …şi la îndoieli…la iubire… bani … faima…. la lucrurile pe care mi le doresc şi pe care nu reuşesc sa le am… la chestiile pe care le urasc şi de care am parte în ultimul timp… ma gandesc la tine… la mine … la acel noi inexistent …. stii întotdeauna mi-am dorit să găsesc pe cineva care sa fie numai pt mine…. numai cu mine… cineva diferit de toţi ceilalti.. poate că nu voi avea norocul să-l întalnesc prea curand…. poate ca nu îl voi cunoşte niciodată sau poate că a trecut de mii de ori prin faţa mea şi nu l-am cunoscut sau recunoscut….dar nu asta contează petru că viaţa asta este una singură … am o singură inimă pe care o pot da sau o pot păstra… pot alege eu ceea ce vreau să fac cu ea…. pot alege să ma opresc sau pot alege să continui…. pot spune ce gandesc si pot retracta tot ceea ce e gresit… pot şterge cu buretele trecutul meu… pot să o iau oricand de la capăt… fără să dau o mie de explicaţii şi fără să am măcar o remuşcaree…. sau vre o problemă cu marea mea conştiinţă… pentru că e dreptul meu să-mi conduc singură viata….
De ce spun toate astea…? pentru că mi se întamplă dese ori ca oamenii să mă judece şi să tragă concluzii pripite bazate pe gesturi sau cuvinte spuse în momente de slăbiciune…. şi nicidecum gandite sau simţite…. cu toţii greşim puţini suntem aceeia care recunoaştem că nu suntem perfecţi…. dar ceilalţi ar trebui să ne accepte exact aşa cum suntem ….
Nu vreau prea multe de la viaţa asta ….. dar ceea ce vreau trebuie sa fie bazat pe sentimente sincere pe respect si incredere… chiar mă gandeam zilele astea … nu cred că aş putea să-mi împart viaţa cu o persoana în care nu am incredere , pe care nu o pot respecta şi cărei nu-i port nici măcar un sentiment….cărei nu-i pot spune ce anume mă deranjeză sau ce anume mi se întamplă …. sau cu o persoană care nu mă ascultă…. şi care nu mă iubeşte catuşi de puţin încat să-mi aducă măcar un amărat de buchet de flori de ziua mea….
De asemenea mă gandeam zilele astea la multe lucruri….am foarte putini prieteni ….lumea nu stie foarte multe despre mine…desi sunt mai mereu ca o carte deschisa….parca oamenilor le este foarte greu sa citesca printre randuri….si totusi e mai bine asa…oricum lumea nu are rabdare sa te cunoasca ….e mult mai simplu sa spui despre cineva ca e nush cum…ca e nush ce ….chiar e super simplu sa judeci un om….timpul pe care ar trebui sa mi-l petrec pentru a-i convinge pe oameni cine sunt cu adevarat este extrem de mare …si nu ar avea rost…
la ce ma mai gandeam…… hmm… la super multe chestii…la viata ..la sanatate .. la oameni .. la bani….la dragostee.. la prieteni…. hmm… daca le ai pe toate…. nu ai cum sa nu fii fericit… dar in fine….

Lasă un răspuns

