uneori….e…

E mai greu sa uiti de cineva daca nu ai cu cine sa-l inlocuiesti….intotdeauna va fi asa….pentru ca e greu sa te obisnuiesti cu absenta cuiva cand abea ai reusit sa-ti faci un obicei de-l vedea in fiecare zi…sau de ai vb mereu..si e mai greu cand astepti un singur semn ca sa poti sa-i vorbesti din nou…dar uneori e bine sa pui punct unei relatii de care nu esti sigur…..nu prezinta siguranta….e mai bine sa zici „pas” decat sa suferi mai tarziu…. viata asta e oricum extrem de scurta….e imprevizibila …nu merita sa o petreci suferind …..
Uneori ne dam prea tarziu seama de persoanele din viata noastra …..traim cu ele in fiecare zi si nu apucam sa ne dam seama ce fel de persoane sunt decat atunci cand avem nevoie de ele iar ele nu au nevoie de noi….am observat de ceva vreme ca na…cand un om are nevoie de tine va gasi mijloace sa fie alaturi de tine…iar atunci cand nu mai are nevoie de tine..va gasi mijloace sa fie ocupat….asta a fost din totdeauna doar ca sunt momente cand treci cu vederea minunata lume in care traim….si ma gandesc la mine…serios…nu sunt egoista cand zic asta ma gandesc la mine si imi spun ..”nu trebuie sa ai incredere in nimeni….nu merita”…nu stiu cat din mine simte frica asta de oameni…nici numai stiu cat la suta din mine mai crede in oameni si cat nu…dar uneori e bine sa nu ai incredere in nimeni…dar nici sa nu vb cu nimeni nu poti…. in cazul meu imposibil;))) pentru ca esti judecat aspru si dat la o parte….si sincer nu asa se traiestee….dar e bine pentru propria siguranta sa pastrezi lucruri pentru tine…strict pt tine….
Uneori ma uit la lume pe strada..sau in microbuz…si ei chiar nu sunt la mine… au fetele acre si privirile negre….uneori ma simt aiurea ca sunt singura cu zambetul pe buze…sau singura acrita de fetele lor..:))) am si eu zile si zile :)) mai bune mai rele…
App zilele astea am fost mai mult pe la munca decat acasa… nu ca i-as lipsi cuiva…. pentru ca na..aceleasi chestii acasa….. stii senzatia aia ca nu ii pasa nimanui…nu te asteapta nimeni cu nimic…nu te intreaba nimeni cum iti merge… sau chesti dastea?…ehh cam asa e la mine acasa … dar + de asta cand iesi din casa treb sa dai 1000 de explicatii..dar cand te duci la munca… nu-i pasa nimanui daca ai mancat , daca e ok la munca…cu ce ajungi acasa …si e aiurea…dar in fine asta cu familia …. si etc etc…discut alta data …
Scrisesem pe facebook dimineata..”exista locuri in care nu te mai intorci niciodata”…si vroiam sa dezbat un pic acest minunat subiect….
Cand zic locuri ma refer la locuri…. cum ar fi scoala primara, liceu , facultate…sunt locuri in care nu te mai intorci … bn in vizita dar nu e aceiasi senzatie… nu ai cum sa intorci timpul…cresti si numai gandesti ca la 15 ani….si imi vine sa rad… dar eram tampiti rau in liceu…la facultate deja e altceva… aici fiecare e pt el….s-a dus prietenia….s-a dus tot…aici esti pe cont propriu…nu ai incredere in nimeni…(exagerez nu chiar in nimeni..nush in facultate cred ca am un prieten sau 2 dar sper sa reusesc sa ii pastrez…)..nu vreau sa par nush cum … fiecare are povestea lui…un motiv pentru care e asa cum e… pentru ca la 20 de ani deja ti-ai format un caracter…deja ai propriul stil de viata..nu te mai poti schimba …sau poti dar e foarte greu sa renunti la tot ceea ce ai facut toata viata… in fine…
Din cauza ca e foarte probabil ca un lucru sa-l faci doar o data ….e bine sa ramai de peste tot cu amintiri frumoase… cu oameni buni…fotografii…impresii….e foarte important sa razi mult…sa iti impui sa gandesti pozitiv…sa vezi mereu partea plina a paharului chiar daca el e aproape gol..nimanui nu-i plac persoanele pesimiste , acre sau aspre….
Uneori sunt o acritura…o rea.. am zile rele… pentru ca uneori ma satur de lumea asta falsa….mi-e greata de oameni materialisti… si d ebarbatii care cred despre femei ca sunt interesate doar de bani…. ei nu inteleg ca femeile au nevoie de mult mai multe chestii care nu implica neaparat bani! Recunosc ca nu mi-ar placea sa castig mai multi bani decat sotul meu … asta in cazul in care ma voi marita vreodata…dar nici nu mi-ar placea sa fiu o intretinutaa…. no way… desi pentru copiii mei as renunta la job … sa ii educ , sa ai grija de ei…. dar as investii banii in ceva si m-as ocupa cu administrarea afacerii…. …vise vise…detalii detalii….
Uneori simt ca visez cam mult …dar nu-mi pare rau… pe asta se cladeste viitorul…. daca ar fi sa ma gandesc calumea la asta … alta ar fi pov de pe ziua de azi…dar o las pe maine:))

2 responses to “uneori….e…

  1. Pff …. sincer de jumatate de ora incerc sa imi dau seama ce mesaj sa las dar fiind in impas voi fi direct ,sper sa nu te deranjeze stilul meu mai putin formal…asadar am citit azi putin pe blogul tau si sincer miai atras atentia avem cateva lucruri in comun sau ce putin asa putin asa mi sa parut si as vrea sa verific… doar ca sa clarific nu incerc sa te agat :)) doar vreau sa aflu daca esti o persoana cu care pot purta o conversatie adevarata nu doar ” ce ai facut azi? vai ce a facut x ce am vazut la y am fost la mall ” bla bla bla… probabil o sa crezi ca sunt vreun nebun si o sa razi :)) dar nui nimic…oricum sper sa avem o conversatie candva fiindca am multe intrebari pentru tine …oricum team plictisit destul … aa mesajul as vrea sa nu Il publici te rog :d ar fi jenant

Lasă un răspuns

