Durere de cap…

Astazi am o super mega poli durere de cap….serios s-a tinut de mine scai de cand m-am trezit pana acuma…. numai vrea sa-mi dea drumul..:))….. citisem acum 5 min …. un post care incepea ..: „ V-ati simtit vreodata singuri? Sa vorbeasca cineva cu voi si cuvintele sa zboare ca fulgii de nea pe langa urechile voastre?” … vreau sa zic ca eu cunosc foarte bine senzatia asta …. dar mi se intampla mai des sa ma simt singura intr-o mare de oameni…. sa ma simt aiurea… ca si cum mi-ar lipsi ceva….ceva ce nu stiu ca mi-ar lipsi dar simt…si e aiurea maxim…. Bine exceptand faptul ca sunt singura… si sincer urasc sa fiu singura…. paradoxul este ca atunci cand vreau sa fiu singura …nu reusesc si atunci cand nu vreau sa fiu singura exact atunci sunt….
Ma gandeam zilele astea ca nu am mai scris nimic de ceva vreme … adevarul este ca am fost super mega bussy…. cu munca….. cu iesitul…. cu planurile de scurta durataa… cu visele mareteee…. si nu am avut timp decat sa imi verific mail-urile si facebook-ul:))) … recunosc astea le-am verificat cam o data la 2 zile:))… am inceput sa numai dorm :))) si parca inca nu imi vine sa cred ca s-a dus o luna de varaa…. inca una si poate reusesc sa-mi iau si eu vacantaa… as super pleca undeva… oriundee…..
Mi-a placut jumatatea asta de vara desi am fost mega obositaa….. si mai mereu super plecataa de acasa… somn putin …. mancare putina…. stat mult in picioaree…. ras… nervi intinsi la maxim… tot singura si vara asta … ma intreb uneori…. Cate veri voi mai fii asa? Oare voi prinde si eu macar o vara cu cineva? …… prea putin probabil…. dar na … speranta moare ultima :))
Tot ma doare capu…:( nush ce kkt ma dor toateee….
In fine…. nu m-am mai apucat de citit nimic… si nici de mariri nu m-am pregatit practica nu am facut pt facultate… sap asta treb sa le rezolv pe toateee…. sa vedem cumm …..
In rest … incerc sa ma bucur de cat mai e din vara….daca o sa-mi treaca durerea de cap:)))

Lasă un răspuns

