……neimplinirea oamenilor….

In timp ce imi fac unghiile mintea mea zboara la 1000 de alte lucruri .. e clar cafeaua de dimineata nu a facut altceva decat sa agite spiritele …. gandurile din capul meu o iau razna ….si daca totusi…barbatii chiar sunt de pe Marte si femeile de pe Venus? asta ar fi explicatia pentru faptul ca traim de atata vreme cu impresia ca e imposibil sa ne intelegem…. noi vorbim si intelegem in chineza si ei vorbesc si inteleg in japoneza…
Majoritatea persoanelor din jurul meu sufera sau au suferit din dragoste …lucrul pe care il inteleg cand te gandesti ca iti pui sperantele in cineva si acel cineva le arunca la gunoi ..dar nu inteleg cum pun ei pret pe toate amintirile pe toate certurile…pe tot …e normal sa-ti amintesti dar e mult mai ok sa pastrezi doar ce e frumos iar din ce e trist sa pastrezi doar invatamintele….sa inveti din greseli …sa iubesti dar sa fii capabil sa-l lasi liber cand nu mai e situatia roz…cand numai merge…atunci set him free…de ce sa suferiti amn2?….
Prefer sa am o groaza de amintiri frumoase cu cineva … pe care sa fiu capabila sa le povestesc decat sa am o groaza de amintiri urate din care sa nu invat nimic…. prefer sa rad 2 zile cu cineva decat sa plang 2 sap dupa cineva…serios acuma..cui ii place sa planga?…..
Si barbatii sufera…la ei se manifesta alfel..poate mai intens decat la femei, aici intra si orgoliu si faptul ca barbatii nu inteleg femeile si invers… daca am vorbi cu totii chineza sau cu totii japoneza cu siguranta ne-am intelege…rar sunt aceia care au reusit sa gasesca reteta intelegerii…. ii felicit🙂
Recunosc ca uneori dar , doar uneori ma oftic ca sunt asa cum zice sor’mea „inumana”…dar nu am ce face societatea m-a facut sa fiu asa…. oamenii…. ei m-au facut un om extrem de insensibil…m-au invatat sa ma apar asa…si nu-mi pare rau..pot da sfaturi , pot scrie …pot fabula…si asta pentru ca ma transpun rapid dar nu-i las pe ceilalti sa ma afecteze…sau lumea sa intervina in deciziile mele…nu fac ceva de dragul lumii …nu zic sau fac ceva doar ca sa dea bine….cine ma cunoste dar ma cunoaste cu adevarat poate sa observe progresul …eram o proasta care se hranea cu vise…cu dorinte …se hranea din complimente …din fericirea si implinirea oamenilor…acum .. ma bucura faptul ca pot sa fac tot ceea ce vreau …ca muncesc pentru mine …si stiu ca voi reusi in tot ceea ce imi propun….si le multumesc neincetat celor care m-au dezamagit si m-au ajutat sa cresc :))😛
am citit in ultima vreme carti de psihologie….m-am luptat cu mine ca sa le termin:)) e ciudat cum ne stimulam noi gandirea… cum ne chinuim sa razbatem in razboiul asta numit viata….suna trist … dar oriunde ne-am afla vom duce dorul cuiva …. poate ca ideea de implinire niciodata nu o vom avea deoarece omul este vesnic nemultumit … intotdeauna vrea mai mult si mai mult… de aici si nemultumirea asta …..

Lasă un răspuns

