…..ceva la care ma gandeam….

„spuneam intr-un post ca sunt dependenta de baile lungi inainte de a adormi…dar nu am spus de ce… pentru ca acolo meditez…si e ciudat cum imi aud gandurile in zgomotul pe care il produce robinetul de la baie, senzatia ca pot sa le inteleg…si sa le rastalmacesc, apoi sa le iau de la capat…ca mai apoi sa ajung la concluzii…la idei… la solutii….Nu stiu din ce cauza ma simt un pic aiurea….ma gandeam la cum suntem noi oamenii….cautam ceea ce este frumos ochiului si nu sufletului…intai suntem atrasi fizic ….ca mai apoi sa descoperim persoana din spatele fizicului….si sunt tot mai multi aceia care nu au rabdare sa cunoasca persoana ci doar fizicul….le e asa frica ca vor placea persoana mai mult ca fizicul si ca se vor lega extrem de mult de ea incat fug inainte de a mai apuca sa devina mai apropiati….si e trist….de ce? pentru ca nu suntem decat corpuri… siluete fade si trecatoare in viata unora …. cand pentru altii suntem un tot univers….dar pentru ca alergam la randul nostru dupa corpuri lucrate si intretinute ….false as zice eu..nu vedem ce e in fata noastra..si traim o viata nefericita si neimplinita….si asta nu e corect…fiecare are destinul lui asta e corect.. dar noi decidem …noi facem alegeri…noi simtim ceea ce vrem…bn nu chiar …atunci cand te indragostesti ….e un pic mai complicat… da se vede ca nu am iubit… dar cand voi iubii cu siguranta va fi o persoana si nu fizic si atat….e adevarat ca multe persoane mi-au atras atentia , multe urme fade si superficiale… multe fizicuri… dar la fel cum mi-au atras atentia la inceput , rapid de nici nu apuci sa zici BUNA la fel m-au si dezamagit….umbrele nu iubesc ci doar trec prin tine ….tin umbra cand e frig si soare cand e cald….nu se merita… Nu ma plang, am intalnit in viata mea persoane minunate dar alergam dupa nauci… fantome… ce imi lasau vise frumoase si dimineti naucitoare…si le-am lasat sa plece…nu ca as regreta caci am facut mereu ce-am gandit si ce-am simtit…nu-mi place sa am regrete…dar n-am stiut o clipa ca toate acestea vor trece si c-am sa raman ca la inceput..senina.. rece…… N-am sa accept niciodata langa mine un barbat care sa faca ceea ce vreau, sau in care nu am incredere, cu care sa nu pot sa vorbesc despre orice, care nu e langa mine sau care nu are incredere in mine….eu vreau un barbat care sa fie acolo..nu ca sa ma critice ci ca sa ma sustina….cu care sa rad si despre care sa stiu ca ma iubeste…si nu ..nu vreau sa-mi spuna asta ..nu vreau sa stiu ca il am si gata…vreau sa se chinuie …sa-mi arate asta in fiecare zi…nici eu nu o sa fiu a lui si gata…orice lucru pe care te chinui sa-l obtii il vei aprecia de 1000 de ori mai mult decat daca il obtii usor….de aceea nu vreau sa stiu ca ma place sau ca tine la mine dar vreau sa-mi arate prin gesturi, prin cuvinte frumoase, prin imbratisari ….sa ma asculte… sa ma faca sa rad… dar nu as putea sa fiu cu cineva care nu e langa mine…. vreau sa stiu ca daca maine vreau sa-l vad el e acolo langa mine…si eu langa el…viata asta e prea scurta ca sa o petrec suferind…nu sunt superba…dar cred ca e de-ajuns sa ma cunoasca cineva ca sa inceapa sa ma iubeasca:))) „

One response to “…..ceva la care ma gandeam….

Lasă un răspuns

