Cafea…

„Vreau o cafea amara ca viata mea…!

mai amara decat viata mea nu cred ca se poate….”
Azi consider ca viata e ca o cafea…..depinde de noi cat zahar puneam in ea…. cat lapte …cata frisca….aroma?…100% arabica….! Cafeaua cea mai buna… e aia pe care nu o poti cumpara….te chinui extrem de mult macar sa-i simti aroma …. mai putin sa o gusti… iar cand apuci sa o gusti…devi dependent….pentru ca o cafea buna e cafeaua cu parfum de femeie…..e cafeaua pe care toti barbatii si’o doresc….dar nici unul nu apuca sa o bea…. asta pentru ca na .. oricine poate face o ceasca de cafea…dar nu toata lumea poate face o cafea buna….nu toti au boabele perfect alese….nu toti au rasnita de cafea performanta….nu toti avem ibricul potrivit…si nici macar acelasi zahar….azi beau o cafea cu mult zahar…fara lapte….o cafea neagra….extrem de dulce…nu vreau sa ma trezesc ci doar sa ma alint stand in pat si sorbind o cafea…dulce…!….. Dar ce ramane….dupa o cafea buna? ….ramane zatul…..nostalgia unui moment placut….dar scurt….e ca atunci cand se termina o poveste de dragoste….o noapte de dragoste….. cand amnandoi regreta ca totul e sfarsit…dar nu se pot opune destinului…care nu’i vrea impreuna in ciuda faptului ca se iubesc nespus de mult……

Cu fiecare cafea bauta….traiesc o poveste de dragoste….cu fiecare zi…in fiecare dimineata…ma indragostesc iubesc…traiesc…suspin si oftez….si a doua zi o iau de la capat cu o alta cafea… defapt aceiasi cafea…doar eu sunt diferita….sunt o alta eu…cu aceiasi cafea…si nu-mi pare rau…


Uneori intazii….imi beau cafeaua tarziu…pentru ca uneori nu vreau sa ma indragostesc…. nu vreau sa iubesc…uneori urasc zatul…..urasc mirosul cafelei…dar stiu ca fara cafea….n’as mai fi eu ….alta eu..;)

Lasă un răspuns

