Singuratatea…

Singuratatea este o ingrata cu care te obisnuiesti dar de care risti sa te indragostesti …. e un hotel al nimanui ….e un pat ce nu e al meu… e ca si cum m-as trezi pe la 3 dimineata si nu as stii unde este baia….singuratatea sunt eu…. singuratatea este picatura de apa care curge neincetat in chiuveta de la baie , pe care nu o opresti de teama sa nu te simti singur …..singuratatea este ca o tortura a naturii care ne face sa petrecem destul timp cu noi insine pentru ai aprecia mai mult pe ceilalti…e ca o oglinda ce nu minte…oricat ne-am ruga….

singuratatea este multimea aia de sunete pe care nimeni nu o asculta dar care scoate un sunet asurzitor

singuratatea sunt eu amintinadu-mi trecutul…..singuratatea este un sarut ce se pierde in plapuma….e ca si cum ai vedea silueta , umbra cuiva care a plecat….singuratatea este o insuportabila , rea si minunata….de care imi place nu stiu bine de ce….singuratatea este ca si cum ai intelege in sfarsit ca nu exista companie mai buna decat singuratatea….este inmormantarea unei zile ce a trecut

….e ca si cum te-ai opri din a face nimic…. te-ai imbraca, te-ai pregati, ai deschide usa…..si ai pleca …ca sa continui sa faci aceleasi lucrurii

….singuratatea este prietena fricii….a viitorului incert…a calatoriei…a cautarii….singuratatea… nimic mai mult ….

Lasă un răspuns

