In fiecare zi….

In fiecare zi ma conving ca pentru unii oameni nu voi fii niciodata suficient de buna….intotdeauna se va gasi ceva cu care sa-ti scoata cineva ochii….niciodata nu vei multumi pe nimeni…intotdeauna va exista un „dar daca faceai asa….”…si oricat de mult te-ai straduii niciodata nu ii vei multumii………………gen nu cred ca vreodata il voi auzi pe tatal meu sa-mi zica ceva de bine…intotdeauna v-a avea ceva de obiectat …niciodata nu ma v-a aprecia…. asta e clar ….daca nu cumva ma fac creata , ma inalt , imi schimb numele si seman cu soramea….atunci poate nu m-ar mai critica asa si poate mi-ar trece cu vederea unele chestii….dar altfel nu vad cum de l-as putea multumi…………… faza e ca inainte eram extrem de trista si afectata cand el imi vorbea urat sau uneori nici nu ma baga in seama sau se rastea la mine din orice….acum imi dau seama ca nu trebuie sa ma straduiesc sa-i demonstrez nimic lui…nu a avut niciodata ochi sa ma vada sau sa vada ca tot ceea ce fac e ca sa aud o vorba buna din gura lui…. nu e drept …ai doi copii dar na….eu voi avea 3 si ii voi iubii pe fiecare la fel si voi fii mereu langa ei dar in fine nu pot judecat inca nu sunt parintele nici unui copil…doar ca vine o vreme cand realizezi care este adevarul si e mai crud de cat ti-l imaginai…..si chiar doare….amintirile dor…dar na…ma rog la Dumnezeu sa aibe grija de tata…sal lumineze..poate cine stie odata si odata tot va vedea ceva bun la mine…..pana atunci o am pe mama care ma iubeste si cum poate si ea are grija de mine…..nu vreau sa intelegeti ca imi judec parintii doar ca sunt momente in care trebuie sa spui adevarul chiar daca doare…si cum nu pot sa afirm ceva si sa nu dezvolt asta cu tata era exemplul… anii la rand m-am consumat si am suferit acum sincer nu-mi mai pasa….poate asa trebuie sa fie…!

2 responses to “In fiecare zi….

  1. Mi-au placut cuvintele tale…m-a durut suferinta ta vis-a-vis de comportamentul tatalui tau,avand in vedere ca stiu o situatie oarecum similara intre un fiu si un tata…m-a mirat ca un tata de fata nu „se intelege” cu ea…de obicei fetele se inteleg cu tatii …eu am fata si baiat…situatia este cea generala…am o relatie foarte OK cu fata,dar cu baiatul…e mai speciala;adica el vine si imi marturiseste ce probleme are,pe cand fata(poate ma ocroteste?)nu spune tot ce o supara,dar eu o simt si daca o intreb eu,atrunci imi spune…nici fiul meu nu face „bine” mai nimic,din punctul de vedere al tatalui sau(sotul meu),desi toti cunoscutii il apreciaza si-l categorisesc ca fiind un barbat foarte placut,bun,cu suflet,si culmea,ii seamana si fizic si comportamental sotului meu….Reactii de acest gen ale parintilor(adica dure) nu fac decat sa aduca suparare,cu atat mai mult cu cat cel ce e „acuzat” ca nu face nimic bine,are cele mai bune intentii si isi da silinta sa faca cat mai bine.Dar fiecare trebuie sa ia seama la sfaturile parintilor,si sa treaca mai mult prin creier decat prin inima diversele observatii…pentru ca si eu cand eram tanara nu eram de acord cu cele ce le sustinea tata…dar ,acum,cand anii s-au adunat,incep sa-i dau dreptate in anumite chestiuni….si fiecare generatie mai tanara nu s-a prea inteles cu cei mai…”copti”….dar viata te invata multe si cand pui cap la cap cele traite si auzite,iti dai seama ca de fapt,toate observatiile sunt facute de parinti tocmai pentru a te feri pe tine,tanarul netrecut prin greutati,ca sa nu ai deziluzii in viata….
    In rest….iti doresc numai bine!Sa iubesti si sa fii iubita!La multi ani!si Doamne-ajuta!

  2. MUltumesc de sfaturi doar ca uneori simt ca am trecut orin atatea si parca el nu intelege ca intelg ce vrea sa zica dar ca eu sunt in stare sa-mi iau propriile hotarari si ca pot raspunde pentru ele !
    IMi iubesc parinti chiar daca uneori nu suntem pe aceasi lungime de unda!

Lasă un răspuns

