presesiune….

….perioada plina de cafele si pepsi…..nervi intinsi la maxim…si o groaza de pretentii ;)))
singura perioada in care nu ai timp de nimic…si nu reusesti sa termini nimic la timp….;(
E o zi lunga….ce se termina efectiv dupa 2 saptamani….e ca si cum ai sta treaza 2 saptamani si ai incerca sa schimbi lumea…sa intorci vara …..sa cunosti oamenii…sau sa explorezi cel mai lung continent…e ca si cum ai ajunge in india si nu ai da de nici un om care sa vb limba ta…;))) …………..alergi de colo colo si stii ca nu o sa termini nimic la timp dar nu vrei sa accepti realitatea…..
De ce zic asta ..? tocmai am scapat de neagra perioada de presesiune…. de ce zic neagra/?…pai nu numai cafeaua a fost neagra ci si zilele mele au fost :))) nu cred ca am facut altceva decat sa invat, sa desenez, sa scriu , sa calculez….iar sa desenez si iar sa calculez….oribil…si stiam ca asa va fi….asa e mereu in perioada asta…telefoane peste telefoane….stress… nervi…si mai apoi iar stress si iar nervi…;))) rezolvari de subiecte, apoi iar citit si iar invatat, sincer nu de asta ma plang ci de faptul ca nu e corect sa aibe unii atatea pretentii cand unii din ei nici macar nu au venit sa ne predea sau ne-au tinut degeaba in banci cu orele cand poate puteam face altceva in afara sa ne ghiortzaie stomacul degeaba in aula :))) so… nu e corect dar ce e corect pe lumea asta a?:))) nimic 🙂
Am sarbatorit cum ar venii 4 ani de cand am acest blog ;)) acum cateva zile si nu am reusit sa postez nimic de aniversare dar judecand dupa perioada in care ma aflu am sa aman minunatul post aniversar pentru saptamana viitoare cand voi fi terminat cu proiectele si cand voi avea mintea mai libera ….si practic si inspiratia :))
acum am in minte subiecte de legislatie si minunatul desen la organe de masini:))….si mi-e foame chiar ;)))
ramane sa surprind cu un post dragut si la corazon saptamana viitoare sau cat de curand posibil:)

Lasă un răspuns

