Saptamana fatala

Vin momente in viata noastra cand lucrurile nu ne ies asa cum am vrea noi defapt cum ar trebui sa mearga si tocmai asta mi s-a intamplat mie saptamana asta ….. din nefericire m-am cam certat cu multa lumea , si am avut nervii intinsi la maxim …..este clar ca nu mi-a iesit nimic, si nu m-am distat asa cum am planuit si ca am alergat de colo colo in cautarea unei solutii si nu am gasit nimic….este adevarat ca am fost suparata defapt mai mult trista si dezamagita ca am avut asteptari si ca am planuit eu chestii:))) asa sunt eu am asteptari mari de la oameni prea mici….si niciodata nu ascult pe nimeni …poate ca ar treb sa schimb asta ….si astfel nu voi mai fi dezamagita….
In alte ordine de idei este inca Martie cam tarziu stiu dar voi posta si martisorl meu :))) imediat este scris pe agenta inca de 1 martie dar nu am reusit sa-l scriu aici …am fost prinsa cu facultatea ….. sincer abea astept sa termin ….sa-mi iau diploma si sa nu-i vad niciodata pe unii profesori….e ciudat cum unii dintre ei vin in fata ta sa-ti preadea lectii de morala cand ei spaguiesc o facultatea intrega si e aiurea cum tu te chinuii sa vi in fiecare zi la cursuri poate ca uneori numai poti de foame in banca si inveti si tu sa iei o nota mare si vine unul care nici nu a trecut prin ce treci tu dar are mami cu tati bani si sa si el acolo o atentie si la final are aproape aceiasi nota sau chiar aceiasi nota cu tn ….e corect? nup …nu e dar asa e viata unii se chinuie sa aibe ceva iar altii au totul deja facut….nush care sunt mai fericiti sincer ala ca nu stie nimic sau tu ca ai munciti si sigur vei ramne cu ceva dupa ce termini facultatea….asta daca cei cu bani iti mai lasa si tie un loc de munca pe undeva :)))………
Si eu care inca mai sper ca voi avea un loc de munca in conformitatea cu toata munca pe care o depun in facultatea asta de nimic…..
De ce vb asa? sincer as vrea sa le pot spune unora adevarul exact in fata dar ma gandesc ca nu voi mai apuca sa termin facultatea asa ca mai bine astept sa termin si apoi ma voi racorii :))))
Am ajuns la concluzia ca ….da sunt rea …si am o gura extrem de mare care nu poate sa taca neam cand ceva nu e in regula ….sau cand sunt inconjurata de prostie :)) iar din cauza asta nu cred ca voi castiga simpatia celor din jur … nu ca asta ar fi un „must do ” al meu dar totusi sa te urasca toata lumea nu e de bine… nici sa te iubeasca toata lumea iar nu e bine….as vrea ca oamenii din viata mea sa fie mai hotarati …as vrea sa stiu dinainte pe cine pot conta si pe cine nu…..inca nu detin toate atuurile in cunoasterea oamenilor …inca nu imi pot da seama din prima care merita timpul meu si care nu….concluzie mai am de invatat inca multe lucruri!
Dar cum nu detin toate informatiile sunt momente cand imi ascult intuitia si moemnte cand sunt fraiera si nu-i dau atentie cand imi zice sa fiu atenta …atunci mi-o iau in freza original si imi dau seama ca intuitia a avut dreptate dar ca nu am vrut sa cred in ea…..
In fine sper ca ziua de maine sa nu completeze in mod negativ saptamana asta fatala si ca poate …. zic doar poate va fi mai bine …. ca toata saptamana!
Va pup si voi posta imediat si minunatul martisor ..:)
Dark ROse~

Lasă un răspuns

