La multi ani Baby:*

La multi multi ani Baby:*:**:*
Baby eu nu sunt prea buna la urari… sunt asa aiurita ca uneori uit de zilele de nastere …dar vreau sa-ti spun ca imi esti atat de drag, dar atat de drag incat de ziua ta nu am cum sa uit vreodata :*
Nu stiam sincer cum sa-ti spun?, ce sa-ti spun , ceva care sa nu sune a cliseu , care nush sa-ti aminteasca mereu de prima aniversare a ta cu mine…
Eu cred ca orice eveniment conteaza atunci cand ai o relatie cu cineva, orice reusita sau nereusita , orice vant sau orice soare trebuie sa fie intr-un fel unic si reprezentativ….si orice loc , strada , oras , pub, club …orice spatiu in care mergem trebuie sa fie patat de ceva o cearta, un suras, un sarut , o lacrima… pentru ca mereu sa avem ce povesti si ce ne aminti…. pentru ca relatie inseamna a imparti , a avea ce povesti , a rade ,a-ti face planuri , a speraa ,a face sacrificii , a intelege si nevoiile celuilalt , ..dar nu te obosesc cu toate astea…vreau sa stii ca imi doresc sa fi fericit , sa reusesti acolo unde iti propui , imi doresc ca odata cu varsta sa devi mai responsabil , si mai serios, imi doresc sa muncesti mai putin, si sa mai lasi din incapatanaree, sa inveti sa mai si asculti ,imi doresc sa-ti fiu alaturi sa stii ca te poti baza pe mine, imi doresc sa-mi spui intotdeauna ce anume te supara sau ce te macina…. e adevarat ca uneori sunt mai copila si ca nu las de la mine , si fac fite si sunt rea;)) dar na ..ce sa fac mai am toane …nu ca tu nu ai avea….imi doresc super multe pt tine…
Baby cand ma uit la tine… ma bucur ca am luat acelasi 305😉 cred ca povestea noastra e mai tare decat un film😉 dar e demna de un film …si e frumoasa …. atat de frumoasa incat uneori cred ca nici nu e reala … si

vreau sa-ti multumesc ca ai rabdare , ca ai grija de mine, ca ma faci sa ma simt cea mai frumoasa si imi dai incredere, ca ma certi uneori , ca esti acolo..:P ca na tu ma placi asa cum sunt

..in fiecare zi … si eu stiu baby ca tu te descurci in orice situatie , ca orice ar fi ai sa faci fata , am incredere ca daca vrei ceva cu adevarat ai sa muncesti ca acel ceva sa devina real…
Mie imi place de tine cand te incrunti …si cand te miri …si cand nu-ti sta frezaaa….cand vi la mine si-mi aduci ciocolata….si cand esti serios si faci ochii aia verzi mari ….daa si cand faci pe durul si si eu rad de numai pot….sau cand ma gadili de mor de ras si numai pot sa respir;)) aa si cand ti-e foamee si faci pe diva;))) serios acuma tu chiar faci pe diva cand ti-e foame….dar ma si intristez cand te doare stomacul , cand esti obosit sau cand ai ceva pe suflet si nu vrei sa-mi zici…. cica ma ingrijorez…oricum ma ingrijorez si asa…so care e treaba de nu zici nush …in fine barbatii astia;P….si imi place de tine oricum...:P …
Ar fi multe de spus , multe de completat si stiu ca voi face acea completare…dar cum in seara asta nu ne vom vedea si n-ai sa ai cum sa ma strangi in brate voi dormi cu tricoul tau …:*:*:* si te voi suna sa-ti cat la multi ani…(asta da torturaa;))) )
La multi ani baby :* L0v3 u:*

Lasă un răspuns

