nimic….

 Azi  nu am pofta de mancare… si nici 2 cafele nu voi bea… azi sunt trista si atat…satula sa mai astept , sa sper, sa-mi imaginez…sa-mi fac scenarii , sa desenez cu mintea mea naiva clipe fericite … sa visez ….satula de tot …plictisita sa mai astept sa se intample nimic…sa-mi pierd timpul, sa-mi consum minutele asteptand sa  se petreaca ceva…ceva cu el….cu mine…cu mintea mea care incepe sa se caiasca…..care incepe sa se intrebe chestii….si care vede ca nimic nu o face fericita… e ca si cum nu stiu  …. Nu am cunoscut pana acum senzatia decat cu cei in care imi puneam increderea desi stiam ca nu ar  trebui  dar cand tii la cineva e imposibil sa nu ai incredere , sa nu creionezi chestii in mintea ta…

 

            Azi imi dau seama ca pentru unii oameni nu sunt suficienta eu…. Ca oricat m-a straduii tot va fi ceva de care  cineva nu va fi multumit…. Oricata rabdare as avea  tot nu ar fi suficienta pt el…. oricat m-as stradui sa-l schimb nu  ar merge …pentru ca nu te pot schimba eu daca tu nu vrei…. Koricat as vrea nu ar face nimic pentru mine… nici macar cel mai minuscul lucru…. Si asta pentru ca nu tine suficient de mult la mine…nu vrea sa ma vada fericita ….vrea  sa fie el fericit atat…

 

 Azi imi dau seama ca e greu sa te pui intre  el si prietenii lui…. Intotdeauna o sa-i aleaga pe ei si o sa se poarte altfel cu tn  de fata cu ei…. Si tu ai sa stai si ai  sa privesti tot  spectacolul ca un spectator care a intrat prin spate si nu a dat bani pe bilet…. Si ai sa fi  catalogata  gen  jalnica pentru simplu  fapt ca esti cu o persoana egoista ce nu se gandeste la cum te simti tu ci la cat de tare te cred prietenii tai ….. sau ai sa-i dai seama ca  nu ai ce sa cauti acolo …pentru ca nu te simti ok…pentru ca esti in plus si ai sa vrei sa fugi mancand pamantul …si nu ai sa vrei sa te mai intorci….

 

 Dar totusi e ciudat  cum toate  visele tale incep sa se lege de un om….   Si mai ciudat cand ti-ai jurat ca nu  ti se va intampla asta niciodata  si exact prin asta treci  din momentul in care ai spus „Nu voi face asta niciodata ” si doare tare cand iti dai seama ca tot ceea ce tu iti imaginezi  nu se intampla …

 

 Da..sincer nu sunt fericita… simt ca ceva imi scapa printre degete….ca pierd  prea mult…ca nu mai cunosc oamenii cu care vorbesc …. Ca ei nu ma cunosc…. Ca el nu ma stie… nu-si da seama ce vreau..ce ma face fericita… ca  nu e capabil de nici un sacrificiu pentru mine… ca vorbesc, ca ii spun ce nu-mi convine si ca astept sa se intample ceva  degeaba….  Uneori stau si ma intreb   ….”Unde  gresesc…?” sa-ti pui  sufletul in  mainile cuiva si sa  te astepti  sa aibă grija de el  e  o greseala…nu va stii ce sa faca cu el si in cel mai rau caz…ti-l va inapoia bucati….

 

      Sincer ..nu stiu ce o sa fac  azi…. Pentru ca azi e un esec total…..  dar am vrut sa vad marea azi…sa simt nisipul printre degetele de la picioare….sa calc in apa pe scoici…sa numar melcii adusi de mare la mal…. Sa ma tina de  mana …. Sa radem … sa fim noi…prea multe furtuni in ultimul timp…. Dar na…socoteala de acasa nu  s-a potrivit  cu cea de la targ ….

Imagine

Lasă un răspuns

