Progres

Ieri mi-a pus cerceii mei norocosi …cu ei cel mai frumos zambet …ce-a mai odihnita fata si cele mai oribile sprancene…;) astazi …am dormit ..m-am lasat purtata pe cele mai lungi vise…cele mai indepartate de astazi…. m-am indopat cu ciocolata si salate…combinatie putin ciudata..m-am drogat cu dexter cam 3 episoade..mi-am verificat facebook-ul de vre-o 5 ori si am tresarit cand mi-a sunat telefonul… nu nu era El…am alergat la teatru … apoi la un suc…acum am ajuns acasa si faceam o sinteza la tot ce-a insemnat azi… am inceput cu o energie debordanta dar pe parcurs mi-a fost taiata……ma uitam in urma si gandeam la progres….
Cu totii ne gandim la PROGRES , unii poate mai mult decat altii….ma uit la mine …ma lupt sa progresez….sa fac cat mai multe, sa invat cat mai multe , sa am experienta in mai multe domenii, sa cunosc cat mai multi oamenii, sa fiu in fiecare zi un om mai bun…….sa vorbeasca lumea lucruri bune despre mine, sa mai slabesc ca sa arat bine, sa ma imbrac mai bine, sa vorbesc mai frumos, sa fiu mai educata, sa am principii , sa am curaj , sa vorbesc mai putin, sa rad mai putin zgomotos … sa privesc viata mai din fata, sa accept ce se intampla si sa ma lupt sa schimb ceva…. dar sunt oameni care nu fac atatea eforturi ca sa progreseze…sunt oameni care se complac in situatia in care afla, sau unii nu au suficienta incredere in fortele proprii astfel incat sa realizeze ceva…si sincer e trist…in fiecare din noi exista acea forta care sa ne ajute sa progresam …doar ca ea trebuie atrenata, educata si ajutata …altfel ea nu va functiona in sensul bun ci va stagna si odata cu ea si progresul .
De cand eram mica imi doream sa fac cat mai multe…ma fortam sa fac cele mai multe treburi …sa ajut pe mama la toate …incepand de la curatenie pana la facut de suc de rosii…si stateam cu orele in picioare…apoi am vrut sa muncesc sa am banii mei …si sa-mi cumpar singura chestii …sa am de suc cu fetele… sa-mi iau carnetul de soferi pe munca mea… sa-mi cumpar aparat foto , laptop…. practic sa ma intretin…acum mai am un an si termin facultatea si ma gandesc la un loc de munca stabil , la o cariera …la o garsoniera a mea in care sa ma mut si sa stau linistita…de unde sa incep sa-mi fac alte planuri …poate mai serioase…poate o familie a mea de care sa am grija ….sau cine stie… uneori se schimba cartile …trebuie sa inveti sa joci ..ca mai apoi sa castigi….eu inca invat…
Recunosc sunt zile in care vreau sa renunt…asta pentru ca obosesc …. e greu sa lupti singur cu morile de vant…mai ales cand fiecare din jurul tau trage in cate’o parte…. dar niciodata nu trebuie sa renunti… ci trebuie de fiecare data sa incerci mai mult decat crezi ca vei reusi sa faci… cred ca asta e secretul progresului…Increderea in propriile forte…pentru ca intotdeauna poti face mai mult decat crezi ….!
Destul pe azi..imi era dor sa mai scriu ceva …pana azi nu am stiu ce sa scriu…
O sesiune minunata va doresc, cu cat mai putine restante !
VA pup!
Dark Rose:)

Lasă un răspuns

