Inca putin….

Astazi am ratat un interviu…nu ca l-am ratat ..zic asta pentru ca eram convinsa ca acolo vreau sa ajung….doar ca subit am simtit ca nu sunt inca pregatita …ca mai am de invatat si ca nu vreau sa merg intr-un loc pentru care nu ma simt apta…
Cam multe lucruri par sa se schimbe …. si mai am inca putin pana intru in anul IV , ultimul de altfel … si nu pot sa nu simt o oarecare nostalgie …parca ieri aveam emotii in ceea ce priveste intrarea la facultate…parca ieri asteptam cu sufletul la gura rezultatele admiterii…. tot timpul cu un gol in stomac …parca nush dosarul meu avea ceva… poate adeverinta medicala era problema… poate nota de la Bac …foarte mica.. ce nu reprezenta intocmai ceea ce invatasem in 4 ani de liceu… si parca nu stiu…cum a trecut atat de repede timpul…. 3 examene , o practica si o restanta …. ma despart de ultimul an…si dorinta asta mare de a termina ma apropie mai repede de final….
Astazi am navigat printre Facebook, Dexter ..si multe cuvinte scrise in cursul de terotehnica….aproape ca nu am nici o fraza completA …. defapt nici un cuvant intreg…incercam sa deslusesc ceva si sunt abea la cursul 1….pana la 6 sau 7 mai am…..
NU am sa fac o mare de stres pe tema terotehnicii………am asa un oarecare obicei sa ma umplu de stres…sa beau o tona de cafea…si nu am cum sa evit asta…adica sunt asa inca din prima sesiune din primul an …. probabil imi pasa prea mult… si da imi pasa …pentru ca na…nu sunt genul cu pile si loc de munca aranjat deja …so trebuie sa fiu buna nu?….. uneori sincer e greu dar cand ma gandesc ca mai e „inca putin” … parca mai rasare soarele…
Ma uit in jur si cum spuneam in mai multe randuri …imi dau seama ca nu toata lumea e la fel ca mine… nu toata lumea e pe fata ..si nu toti spun tot ceea ce gandesc ca mine… ma gandesc constant la perioada de practica…si nu am cumm sa nu-mi fac griji…de una singura in grupul acela de persoane in care nu stiu daca pot avea incredere in cineva ..si sincer nu ca ma simt amenintata de ceva ..dar ma stiu pe mine … o sa vreau sa ma imprietenesc cu oamenii, o sa vreau sa-i ajut …si o sa mi-o iau in freza pentru ca e concurenta acolo si cred defapt sunt sigura ca uneori am prea mare incredere in oameni pentru ca ii raportez la ce as face eu..si nu la ce vor face ei cu adevarat… asa ca ar trebui sa ma pregatesc psihologic pentru aceasta etapa din cariera mea… nu ma refer sa joc teatru pentru mi-e clar nu-mi va iesi…dar sa-mi fac asa un fel de caietel… in care sa scriu chestii de genu ..”Prioritatile tale nu sunt sa-mi faci prieteni ci sa inveti ceva nou”……..sper sa reusesc ..numai e mult pana plec …cam 20 de zile…am multe de pregatit…
Cat despre viata personala…eu zic ca bine…desi in ultimul timp mi se pare ca am cam neglijat anumite lucruri… inca mi-e greu sa inteleg persoana de langa mine…poate pentru ca na…suntem crescuti diferit si gandim diferit… dar totusi e baiat bun…e acolo si asta conteaza… e greu sa gasesti oameni care nu iti sunt rude si totusi vor sa fie acolo pentru tine…poate nu totdeauna dar macar incearca nu? ..trebuie apreciat asta ..pentru ca vorba aia : „Nemultumitului i se ia darul ”🙂 nush cat de corect am scris asta dar ceea ce rezulta din fraza este extraordinar!
In orice caz ..mi-e dor de multe chestii… de soare , mare ..de colega mea de munca de anu trecut …de senzatia aia de vara ..mare..soare..munca.. inghetata si vata de zahar…de popcorn de la film..de noptile alea de vara si vantul care imi mangaia picioarele vara trecuta…de senzatia aia de libertate si „The world is mine”…de rochii de vara si sandale decupate….de rolee si bicicleta…de acadele si fundite…mi-e dor de perioada cand aveam timp sa ma bucur de toate astea..de sucul ala cu multa gheata ..(o porcarie chimica dar tare buna cand ti-e super cald …:)) ) uff…nostalgica mai sunt azi…si nici macar nu am vb de iubire …mi-e dor de gasca din liceu..de ei cum se ingropau in nisip mana la gat :)))… de glume si seminte … mi-e dor de multe azi…

Se schimba multe…spuneam ca niciodata nu ne vom indeparta unii de altii..nu e nevoie sa-ti doresti asta ..pur si simplu se intampla… viata , timpul… alegerile ne indeparteaza de ceilalti si pe ceilalti de noi …si tot asa…vin alte provocari , alt anturaj…alte probleme..care te poarta sau te tin pe loc..cand ceilalti pleaca mai departe…si tot asa… nu mai apuci sa alegi..aleg altii pentru tine…

Intotdeauna speram ca va venii o zi in care vom avea timp de toate ..sa vizitam toti prietenii…sa mergem in cele mai dragi locuri, sa vizitam , sa mancam in localul cel mai scump …dar ziua aia numai vine…nu facem decat sa alergam de colo colo… sa visam …sa lasam totul balta ..sa cautam alte solutii…sa uitam lucruri … evenimente…apoi sa ni le amintim prea tarziu…nu facem decat sa construim ca mai apoi sa daraman fara sa ne pese cat de mult a durat sa ridicam acea constructie….si totul pentru ca ne gandim….ca mai avem ...”INCA PUTIN” ..pana la destinatie… si asta e gresit …calatoria e tot ce conteaza…pe cine intalnim, cu cine impartasim momente…pe cine iubim… pe cine avem alaturi ca si prieteni… familia… si mai putin destinatia…dar asta aflam cand mai avem inca putin din viata …atunci dam sfaturi pe care le-am primit la randul nostru de la cei batrani…. dar pe care nimeni nu le va lua in considerare decat cand vor avea inca putin pana la sfarsit….59592_431931196871458_117713292_n

Lasă un răspuns

