Langa tine….nu este nimeni!

„…sunt momente in viata noastra cand toate problemele ne coplesesc…cand stresul cotidian ne cuprinde si avem in gand numai griji ….momente in care parca norii toti sunt stransi deasupra noastra , cand raza aia de soare care era mica dar totusi exista …sta ascunsa ..
…atunci cautam in jurul nostru priviri…cautam o pereche de ochi care sa ne spuna „va fi bine”… cautam o pereche de brate care sa ne cuprinda… o voce care sa ne inspire siguranta ca ziua de maine va fii una buna si plina de speranta…. Cautam o inima care sa ne schimbe ritmul …. Care sa ne dea speranta … sa ne mangaie cineva….
…dar acea privire nu e de gasit… acele brate sunt reci…iar vocea din ce mai taioasa si plina de repros……inima aceia numai bate pentru tine …. si atunci iti dai seama ca peste toate trebuie sa treci de una singura…. Ca oricat ai investi in oameni tot timpul va trebui sa te descurci singura…
Si te intrebi…”Ce rost mai are sa ma incred in oameni, daca pana la urma toti te lasa balta?””

Dragilor , textul de mai sus este monologul meu…de ce? pentru cine? …sincer nu conteaza asta vroiam sa subliniez prin el nevoia noastra (a oamenilor) de oameni , avem nevoie unii de altii… asta pentru ca in ultimul timp nu m-am simtit prea bne in relatiile pe care le intreprind cu cei din jurul meu…si probabil incapatanarea mea are un pic de a face cu asta …dar nu numai…. obisnuiam sa inteleg oamenii din jrul meu …sa-i disculp in momentul cand acestia ma dezamageau si ma faceau sa ma simt rau….apoi a inceput sa nu-mi mai pese….am inceput sa numai renunt la nimic pentru nimeni…pentru ca am vazut ca sa-ti pese e una sa te sacrifici e alta..iar majoritatea oamenilor nu merita asta…..dar nu snt mai fericita…
Dar cand ai probleme cauti in omul de langa tine o alinare…. il cauti nu sa-l pui sa faca ceva ci pur si simplu sa fie acolo langa tine… si cand nu e…incepi sa te intrebi daca ai ales bine…. pentru ca langa tine nu este nimeni….149113_433540913366745_1192247713_n

Lasă un răspuns

