Hy 2014, let’s bring some hope!

Nu am mai scris de un car de ani , adevǎrul este cǎ nu am prea avut inspiraţie de la Crǎciun , bine nici de Crǎciun nu am avut , parca nu am simţit atȃt de mult spiritul sǎrbǎtorilor, iar în 2014 am intrat un pic ameţitǎ , nu am fǎcut nimic tradiţional ca sa zic aşa, parcǎ atunci cȃnd eram mai mica vedeam altfel aceste sǎrbǎtori , ce m-au bucurat au fost luminiţele din oraş, superb .
Nu am înţeles niciodatǎ toatǎ tevatura asta din noaptea de Anul Nou , lenjerie roşie, bani la sutien/lenjerie, şi sǎrutatul sub vȃsc…. Aşa cǎ în anul ǎsta am trecut fǎrǎ aceste lucruri şi mulţi dintre voi îmi veţi spune cǎ nu voi avea noroc, bani şi dragoste în 2014….. dar eu nu cred în toate aceste kkt-uri , de DRAGOSTE avem cu toţii parte , şi sǎ nu-mi spunǎ mie cineva cǎ în momentul ǎsta nu iubeşte pe altcineva? Pentru cǎ nu cred. Nu existǎ om pe lumea asta care sǎ nu iubeascǎ pe cineva fie el şi împǎrtǎşit sau nu, asta e natura oamenilor sǎ iubeascǎ şi sǎ-şi doreascǎ sǎ fie iubiţi , dar ǎsta e un alt subiect îl voi discuta cu altǎ ocazie ! De NOROC nu pot spune acelaşi lucru , oameni au numit noroc momentul în care au crezut cǎ nu vor reuşi ceva şi întȃmplarea face cǎ au fost atȃt de buni încȃt au reuşit şi s-a numit noroc, atunci cȃnd crezi cu adevǎrat în forţele tale , cȃnd încrederea în tine este mare nu ai nevoie de nici un moment numit NOROC, iar BANII ….nu sunt prea importanţi , atȃta timp cȃt faci din ei un scop … viaţa însȃşi numai are nici un rost.
Problema banilor este de mare amploare, oamenii nu mai fac din pasiune un job ci doar pentru bani ,tinerii se duc la Universitǎti doar ca sǎ devinǎ cineva care va face mulţi bani şi atȃta, chiar dacǎ nu au abilitǎţi sau mǎcar o micǎ înclinare faţǎ de cariera pe care şi-au ales’o , vǎd o mulţime de oameni care se duc la job cu scarbǎ pentru cǎ efectiv nu şi-au dorit acest job, şi nici nu exceleazǎ … cum ar fi eu sa fiu contabil cȃnd mie îmi place sǎ joc volei, am dat un exemplu , nu-mi place sǎ joc volei ! Vǎd şi am cunoştinţe care merg la o facultate pe care o urǎsc doar de dragul parinţilor , sau ai banilor , şi pierd 3 sau 4 ani din viaţa lor pe bǎncile unor facultǎţi sau specializǎri pe care le urǎsc şi în domenii în care nu vor profesa pentru cǎ nu au tragere de inimǎ. Trist.
Ar fi bine ca în liceu sǎ se facǎ Consiliere în Carierǎ , ar prinde foarte bine adolescenţilor .
Si asta nu este tot … cei care îşi aleg un job pe care nu-i reprezintǎ ajung sǎ trǎiascǎ neîmpliniţi , frustraţi şi resemnaţi dupǎ 20 de ani de muncǎ , nu exeleazǎ pentru cǎ nu sunt suficient de buni , nu au banii la care visau la începutul carierei şi nu sunt fericiţi, se cǎsǎtoresc pentru cǎ aşa trebuie , fac copii ca sǎ intre în rȃndul lumii şi trǎiesc un clişeu tot restul vieţii.
Cam atȃt din 2014 , ştiu cǎ e tȃrziu , au trecut deja 20 de zile din 2014 , sper ca în 2014 sǎ reuşesc mult mai multe decȃt în 2013 şi nu numai eu ci fiecare dintre noi, sǎ muncim mai mult şi sǎ ne dǎm seama ce vrem cu adevǎrat de la noi înşine nu de la ceilalţi, pentru cǎ adevǎrata putere stǎ în noi şi nu în cei din jurul nostru, noi suntem singurii care putem face o schimbare în viaţa noastra .

Next time we’ll talk about shopping !

1174610_625443527499770_112267301_n

Lasă un răspuns

