niciodata…

Niciodata nu mi-a pasat ce cred ceilalti despre mine, intotdeana am fost constienta de faptul ca lumea va vorbi de bine sau de rau mereu, iar acest lucru nu are de ce sa ma influenteze in vreún fel/ sa ma schimbe , sa ma faca sa ma razgandesc.

Spun toate astea pentru ca vad multi oameni care sunt influentati de persoane care nu au nici un impact in viata lor.
Am fost intrebata de un amic zilele trecute daca sunt usor influentabila , pe moment am stat si m-am gandit daca am fost usor influentabila vreodata si da am fost…. acum numai sunt, daca vreau sa fac ceva fac… daca cineva imi spune ca nu e bine ceea ce vreau sa fac, sau ca nu voi reusi nu-mi pasa , trebuie sa ma conving ca nu e bine , dar trebuie sa vina de la mine decizia de a nu face acel ceva. NU este vorba ca nu cer sfaturi prietenilor, familiei, cer dar doar pentru a vedea problema din mai multe unghiuri, poate imi scapa ceva …:)))
InstagramCapture_5d407d8d-2bac-4fd2-a1a2-2057a9e74bff_jpg
Cand eram mai mica , aveam o stima de sine scazuta, nu aveam incredere in propriile pareri si alegeri si da eram foarte influentabila, am luat decizii pe ceea ce imi spuneau altii, iar mai apoi am suferit de pe urma lor.

Sfat : Niciodata sa nu faci ceva doar pentru ca iti spune cineva ca e mai bine pentru tine daca tu nu esti convins/a, nimeni nu stie mai bine decat tine ce este mai bine, nimeni nu simte in locul tau, nimeni nu este capabil sa vorbeasca in numele tau. Daca ai o parere si e ceea ce simti si crezi tu, sustine’o pentru ca de aia traim in democratie, bine asta nu inseama ca nu ai sa gresesti niciodata, trebuie sa fi capabil sa iti asumi ceea ce alegi pentru ca odata cu alegerea vine si responsabilitatea ei.

Be-Yourself2

Lasă un răspuns

