De foarte mult timp

Nu am mai scris de foarte mult timp …. am si uitat la un moment dat de ce m-am apucat sa scriu …. nu mi-a pasat initial daca citeste cineva ce scriu sau daca dezamagesc pe cineva in momentul in care voi decide sa iau o pauza  pentru ca majoritatea postarilor mele sunt despre parerile mele, triste, dragoste, frustari sau suparari care imi sunt personale si nu vad cui i-ar pasa de ele ;)))

1925153_678589118858719_1443627794_n

Dar pentru ca inevitabil au fost persoane care mi-au citit aberatii si mi-au scris comment-uri ma vad nevoita sa mai dau si semne de viata :))

NU prea s-au intamplat atat de multe in ultimul timp … am zis ca scriu dupa sesiune, apoi dupa licenta …apoi dupa ce ma angajez si cum am implinit toate conditiile pe care mi le-am pus am decis ca e cazul sa incep sa dezvolt subiecte uitate …sau cum se spune RESTANTE :)))

INcep prin am spune parerea despre copilarie , adolescenta si inevitabil munca ;))) era bine cand eram copil , zici ca iar am trait 100 de ani , dar sincer ce pisici m-a apucat nevoia asta de crestere rapida si dorinta asta de independenta financiara…? sincer nu puteam sa stau eu bine mersi si sa majoc cu papusile … sa intru la liceu si sa o las mai moale cu stresul sa muncesc sa am banii mei? nu puteam sa stau si eu pe banii parintilor ? sa beau si eu prin cluburi …sa fumez iarba si sa dansez pe toate mesele? …. =)) acum ce sa fac …dupa ce termini o facultate si ai o varsta numai mai poti sa te prostesti ca la 15 ani:))) asta e …mi-am ratat sansa …a trecut glont pe langa mine …:))

nu asta nu a fost un regret ci mai cu seama o ironie a mea fata de generatia asta care vine in urma mea :)) pusti de o schioapa care se cred oameni mari :)) care fumeaza pentru ca asa au vazut la mama sau la tata, care beau mai mult decat as fi putut eu sa beau in 23 ani ei beau intr-o seara , care consuma narcotice pentru ca vor sa para cool si dorm apoi prin trolee pentru ca nu mai sunt constienti de nimic , fete care se imbraca cat mai provocator , care au renuntat de ceva vreme la uniforma , gheozdan si s-au dat pe  farduri, rimele  si cat mai mult fond de ten

NU vreau sa fiu rautacioasa sau exagerata dar vad prea multe fete de liceu cu jumatate de palma de fusta, cu lenjeria la vedere , cu tigara intre degete asteptand sau urcand in microbuze/trolee , vad cum sunt privite de barbatii care asteapta in statie , sau de soferii care trec pe strada. vad copii care stau pe la colturi fumand , care au cat mai multi cercei de nu le mai vezi bine fata ,si cu frizuri din ce in ce mai socante . si inevitabil imi aduc aminte de mine cum eram pe la varsta lor si imi dau seama ca vom merge din rau in mai rau .

Nu stiu daca e din cauza regimului politic  sau pentru ca societatea s-a schimbat atat de mult incat numai exista educatie, bun simt. Nu stiu daca a trecut atat de mult timp incat tehnologia asta a schimbat copilaria , adolescenta si viata insasi . NU stiu daca criza i-a facut pe parinti sa nu se mai ocupe de odraslele lor sau pur si simplu aici trebuia sa ajungem cu totii pentru a face alegerile corecte.

am sa inchei astazi si am sa ma lungesc mai mult maine🙂

PS: maine vorbim de doruri🙂

o seara buna dragilor si nu uitati iubiti azi , maine si poimaine ….raspoimaine vom mai vedea :)))

Dark Rose :*

One response to “De foarte mult timp

Lasă un răspuns

