Despre egoism

Nu sunt egoista , doar ca uneori imi place sa am un timp petrecut singura, singura sa ma gandesc la ce mi-a mai ramas de facut , sa refletez la ce am facut in ultimul timp , sa visez sau sa realizez visele lasate in urma, timp sa-mi amintesc lucruri uitate in sertarul cu „de facut”, timp sa citesc o carte ce zace de o vesnicie pe birou, timp sa va scriu voua ;))), timp sa lenevesc intr-o cada cu spuma, timp sa cant sa vad un serial ,la care sunt in urma , timp sa meditez , sa rad sau sa plang de una singura.

In ultimul timp am fost foarte ocupata sa ma adaptez la locul de munca, apoi din nou la cursuri , de data asta de Masterat, apoi in noua mea camera proaspat zugravita (PS: aici inca nu m-am acomodat complet , mai am de aranjat), am restante de somn ;)) si nu am mai apucat sa meditez , sa-mi acord timpul ala al meu , eu cu mine ca sa zic asa ….a si am restante la scris :)))

un om egoist se gandeste numai la bine lui , nu imparte timp cu nimeni , nu da degeaba clipe din viata lui , nu se bucura pentru celalalt, nu face nimic de dragul altei persoane . Eu impart din timpul meu tuturor , incerc sa socializez la munca, am grija de catelul meu in fiecare zi, incerc sa imi fac timp si pentru persoanele dragi mie , dar rar imi opresc timp sa fac ceva pentru mine, pentru spiritul meu, pentru o gandire sanatoasa, nu am timp sa-mi aud uneori gandurile , sa fac ce imi place sa fac , pentru ca ajung sa fiu prea obosita pentru mine.

uneori nu mai stiu nici ce-mi placea sa fac in timpul liber, numai stiu ce film vroiam sa vad, ce carte am ramas sa citesc, ce vroiam sa caut pe internet, ce masina ador , sau ce planuri de viitor mi-am propus sau nu mai am rabdare sa-l educ pe Haki😦

   iar daca asta ma face egoista atunci inseamna ca nu am inteles eu termenul….

noapte buna dragilor …

stiu ca sunt cu multe restante pe aici …sper sa le recuperez😉

va pup Dark Rose

Lasă un răspuns

