Despre viata si cate inveti de-a lungul vietii

Am cunoscut zilele astea un om la munca, un om aparent nu prea interesant , un pic rarit , trecut de a 3-a primavara ca sa zic asa , venise pentru a scimba niste anvelope cred sau ceva de genu , nu ma ocupasem eu de masina lui si nu i-am dat deloc importanta initial pentru ca eram prinsa in multe alte lucruri si oricum eu sunt aiurita , dar din vorba in vorba , a lui pentru ca vorbea destul de mult cu colegul meu de birou, a spus ceva de copii si eu i-am raspuns ca o femeie abea intrata in viata asta de femeie si tot ceea ce presupune ea , „Auleu numai vorbiti de copii, sunt prea tanara sa ma gandesc la asa ceva” , iar el mi-a raspuns : „Nu mai spune-ti asta ,copii sunt cei mai de pret pe lumea asta , mie imi pare rau ca nu am mai multi si ca pe cel pe care il am l-am facut la 42 de ani , copii trebuiesc facuti cand esti tanar , pentru ca atunci ai rabdare cu ei , atunci poti sa-i inveti . Ascultati-ma familia este cel mai important lucru in viata nu cariera, cu familia ramai , cariera nu-ti tine de cald sau companie cand imbatranesti „ , apoi a continuat cu povestea lui :

„Cand eram tanar imi placeau blondele cu pielea alba alba , ce mai orice femeie care era blonda era a mea, si m-am indragostit de o femeie blonda , frumoasa , ea facea facultate , eu nu aveam nici un gand de facultate  dar am facut numai de gura ei , sa fiu in rand cu ea , dar ne-au despartit dupa un timp parintii, si asa am suferit praf m-a facut , am zis ca nu-mi mai trebuie asa ceva .

Apoi dupa un timp am zis ca imi trece varsta si am zis ce sa fac sa am si eu o femeie care sa ma iubeasca , si na am zis sa ma rog , nu puteam sa ma rog la Dumnezeu ca na Dumnezeu e barbat . Cum sa ma rog la un barbat . Si m-am rugat la Maica Domnului sa-mi dea o femeie, nu conteaza cum sa fie dar sa ma iubeasca .

Mi-a dat  Maica Domnului o femeie total opusa celeilalte, bruneta cu piele creola , total diferita de mine , daca mie imi place ceva ei total alceva, dar care ma iubeste si cu care sunt casatorit si care ma accepta asa cum sunt , prost cum sunt, sunt prostul ei :) 

Asa ca ascultati-ma ca timpul trece , conteaza sa ai langa tine persoana care trebuie , sa te incurajeze  si cu care poti sa ai o familie , de aici pleaca tot , nu faima sau succesul conteaza in viata ci cu cine imparti viata asta, conteaza sa ai si copii , nu unul , macar 3 , cand sunt doi nu prea stii pe cine sa pedepsesti sau te santajeaza emotional cand il certi pe unul si pe celalat nu , dar cand sunt 3 se inclina altfel balanta .

Pe mine nu a avut cine sa ma invete , bine eu sunt cam filosof cateodata , va tin din treaba .

Ganditi-va ca timpul trece si e pacat sa treaca asa pe langa Dumneavoastra, cariera merge mai departe dar cand trece prea mult timp nu mai poti sa-ti intemeiezi o familie . Gata va las ca va tin din treaba „

Am ramas gandindu-ma mult timp la ce mi-a spus acest Domn , dupa ce masina lui a fost gata , a plecat  dorindu-mi mult succes in viata , nu a stiu ca am ramas cu mintea la vorbele lui .

Multa lume ne spune sa muncim sa avem un statut.Sa facem copii , sa ne casatorim sau sa ne gasim pe cineva inainte de a avea un job bine platit sau o casa si masina este exclus din sfaturi. Oare atat de superficiala a ajuns lumea asta incat tot ce este material este pus pe primul plan iar ce este uman este undeva prea jos pe lista de prioritati incat uiti de el?

 Nu vreau sa ajung batrana fara sa fi avut un copil , doi sau de ce nu trei , nu vreau sa ma trezesc la 30 de ani ca nu m-am maritat si ca nu are cine sa ma strige mama .

Lumea asta moderna ar trebui sa-si seteze altfel prioritatile , ar treb sa ne traim visurile sau ne ni le schimbam astfel incat sa fim fericiti si impliniti mai intai personal ca mai apoi sa vina profesionalul .

Putem face orice ne dorim.

PS: Nu dormii , traieste-ti viata🙂

O seara buna dragilor :*

Dark Rose

Lasă un răspuns

