Am incercat ;)

Nu am mai scris de ceva vreme pentru ca in ultima perioada am tot incercat sa invat lucruri noi, am incercat sa fiu un angajat perfect, am incercat sa fiu o mama buna pentru Haki al meu (app a facut un an pe 4 ;))) , o iubita mai buna pentru iubitul meu, o persoana intelegatoare pentru sora mea, o fiica mai buna pentru parintii mei, o prietena grozava, am incercat sa inteleg unde dau cu bata in balta, de ce sunt nemultumita, de ce nu imi gasesc un loc al meu , de ce  …de ce si iar de ce.?

Concluzia : Nu trebuie sa fi bun pentru cineva, nu trebuie sa faci ceva doar ca sa te placa cineva, tot ceea ce poti face poti face pentru tine, trebuie sa fii un om mai bun pentru tine , trebuie sa te multumesti pe tine, nu zic sa nu tii cont de cei din jurul tau doar ca nu trebuie sa mergi seara la culcare trista si neimplinita pentru ca nu ai reusit sa fii acel ceva pentru cineva ci trebuie sa te duci implinita pentru ca ai reusit sa faci macar putin pentru altcineva, cat ai putut tu ai facut .

Am o groaza de prieteni care folosesc expresia : „Am facut-o pentru tine „, de exemplu , „M-am lasat de fumat, am facut-o pentru tine , ca sa-ti fiu pe plac”, sau „m-am lasat de jocurile de noroc”, sau „Mi-am schimbat locul de munca”, e clar ca nu a facut nimeni nimic pentru nimeni in afara de el insusi , s-a lasat de tigari pentru sanatatea lui, s-a lasat de jocurile de noroc pentru el , punea prea multi bani si nu castiga nimic, si-a gasit un loc de munca mai bun clar pentru el , castiga mai bine si are alt statut prin prisma job-ului pe care il are.

Iata exemple ca tot ceea ce facem trebuie facut pentru noi nu pentru altii, ceilalti sunt doar motive care ne  determina sa facem ceva pentru noi , spunem ca facem pentru altcineva pentru a nu parea egoisti.

Iar daca vrei sa fii un om mai bun , o mama/ un tata mai bun/a, o sora mai buna, frate/sora mai bun/a , un/o iubit/a mai bun/a trebuie sa vrei sa fii asa pentru tine nu pentru altcineva.

O seara buna  va doresc:*

Dark Rose

Lasă un răspuns

