Sarbatori

anul asta nu voi simti sarbatorile cum ar trebui sa le simt … imi lipsesti tu , si da stiu o sa vorbim cum am vorbit toata saptamana asta de cand ai plecat … dar nu e ca si cum am fi fizic unul langa altul😦

e trist ca trebuie sa trecem prin atatea incercari ca sa fim impreuna , si nu, nu imi fac griji ca nu vom trece peste ele ci sunt ingrijorata ca ne vom schimbat amandoi , ca relatia noastra va trece la un alt nivel .

Am plans si nu ca sunt eu plangacioasa sau pentru ca am crezut ca te pierd ci de neputinta , ca nu pot face nimic sa te opresc sau sa te aduc imediat inapoi, stiu ca nu ai plecat ca nu m-ai mai vrut ci pentru a avea un viitor mai bun, unul din noi treb sa se sacrifice , dar practic ne sacrificam amandoi:(

Cum sa fim nevoiti sa plecam din tara noastra pentru a avea un trai mai bun, pentru a strange un ban pentru ca aici nu avem unde lucra fara ca cineva sa-si bata joc de tine, nu poti sa-ti termini studiile pt ca sunt prea scumpe 😦

deci anul asta nici Craciunul nu va avea acelasi gust bun….

Lasă un răspuns

