Despre Crăciun

Când mă gândesc la Crăciun mă întorc înapoi în timp la perioada când eram mică și îl așteptam cu atâta drag pe Moș Crăciun, îmi amintesc că în timp am început să-i înteleg rostul și valoarea acestui Crăciun, la cadouri, la dăruire și la tot ce înseamnă bun și milostiv .

Acum după 23 de Crăciunuri nu pot spune ca m-am schimbat prea mult eu,, încă iubesc această sărbătoare deși și-a pierdut din valoare, din simț , ca să zic așa …deși sună urât simț J))  oamenii numai simt Crăciunul , mulți dintre noi nu știm ce înseamnă defapt Crăciunul , înseamnă Nașterea Mântuitorului nostru Iisus Histos , nu este motiv de marketing , de a vinde lucruri și de a minții lumea cu donații pentru cauze insexistente, sincer acum Crăciunul este doar prilej de vânzări și atât .

Nu e nimic milostiv  doar propagandă pentru oamenii bogați care fură de la săraci un an întreg ca mai apoi să dea un maxim de  5%  celor de la care au furat. Mai mult alcool pentru că așa întelege lumea să sărbătorească , cluburi mai pline , haine putine, joint-uri și sex…cam atât . Asta înseamnă Crăciun?

Pe vremea mea Crăciunul însemna iubire, dăruire, colinde frumoase care prevesteau Nașterea Domnului , povești cum a născut Maria pe Mesia , nuci, miros de cozonaci , bradul de Crăciun , apoi cadouri, Crăciunul e prilejul de a strânge toate familia la masă, de a mulțumi pentru tot ceea ce avem și de a ne ruga pentru zile mai bune, de a cere iertare pentru toate rele, de a ne căi pentru tot ce am greșit în fața lui Dumnezeu, de a ne simți mai curați .

Dar nu, acum suntem mai murdari decât am fost până de Crăciun , mai păcătoși și mai răi, ne cumpărăm o tonă de mâncare și de băutură , nu dăm și celor care nu au , chinuim animăluțele fără stăpân cu petarde, a și numai iubim …doar facem sex, împodobim bradul doar ca să ne facem poze pe care le punem pe Facebook împreună cu cadourile scumpe doar ca să părem fericiți , ne trăim viața doar pentru aparențe și nu pentru că asta ne dorim, nimeni numai face nimic din bucuria pe care ti-o oferă ci pentru că așa trebuie sau pentru ca așa face toate lumea.

Și uite asa trece încă un Crăciun !

Lasă un răspuns

