Despre femei si barbati

Hei nu am mai scris de ceva vreme , eram mai activa inainte :))

Dar ma tot gandeam azi despre ce sa scriu🙂 nu pot sa scriu despre job-uri , sau despre cat de prost sunt facute unele cuptoare cu microunde, nici despre vreme e clar ca inca nu e vara😦, nu pot sa scriu despre iubire/prietenie  nu am rabdare de zahar , nici de familie nu am chef sa scriu prea drama ;)) azi nu am stare de drame nici de doruri aruncate pe hartie , nici de tigari deja fumate :)))

Am zis sa vorbesc despre barbati si femei , mai bine zis de barbatii care nu sunt barbati si de femeile care nu au treaba cu feminitatea🙂 , suna urat dar este tragica realitate.

Nu pot sa spun ca nu mai exista barbati cu bun simt pentru ca nu cunosc toti barbatii de pe lumea asta si nici nu pot sa-i cataloghez drept porci pe toti , nu ma pot lua nici de gay-ii de pe tot mapamondul , as discrimina si nu asta vreau sa promovez . Vreau doar sa spun ca unii barbati sunt ca sacalii, ca animalele alea de prada , asteapta sa plece protectia si sar ca leii pe caprioare , sper ca e buna comparatia pentru ca reflecta buna realitate defapt tragica realitate. Sincer cand povesteau amicele mele ca iubitii lor sunt gelosi nu intelegeam de ce ar fi, de ce nu au incredere in ele , nu de ele se temeau ci de ceilalti barbati din jurul lor, pentru ca unii barbati profita de mica cearta , de primul hop pentru a pune paie pe foc, sunt ca vrajitoarele din telenovele , desi barbatii urasc telenovelele unii comploteaza ca si personajele negative din aceste pelicule :)) .

Dragilor daca o fata este intr-o relatie cu cineva , afirma acest lucru , se vede, nu mai insistati, pentru ca o femeie adevarata atunci cand este intr-o relatie cu cineva nu va renunta cu una cu doua, pentru ca a ales deja , in momentul in care va simti ca nu mai are rost sa continue atunci va iesi singura din acea relatie , pentru ca o femeie adevarata va alege pentru ea , doar ea si doar atunci cand simte ea.

Urasc barbatii care se cred superiori altor barbati doar pentru ca au bani, se imbraca de firma si se dau mari cu ce TATI le-a mai luat , asta nu impresioneaza o femeie care este de pastrat ci impresioneaza o pipita , care nu vrea sa munceasca deloc ci doar sa mearga la club,sa danseze pe club si sa-si puna silicoane si botox ;)) aa si sa nu uit de extensii .

Dar exista de cele mai multe ori nepotrivire de genu : un barbat cu bun simt cu o pipita si o femeie buna cu un golan de cartier, intr-un final relatii nu ajung la maturitate , se distrug in timp, sunt menite sa invete ambii parteneri ca nu au cum sa se amestece cu alte genuri de oameni superioare/inferioare lor , nu vreau sa fiu rautacioasa dar daca nu esti pe aceeasi lungime de unda cu cineva nu are rost sa mai pierdeti timpul impreuna  ci separat, macar asa  nu ti si nu te tine cineva in loc.

Am mai spus azi de femei care nu au treaba cu feminitatea , aici am vrut sa punctez ceva,femeine trebuie sa fie aranjate, sa poarte un parfum discret, sa nu iasa in evidenta prin vestimentatie vulgara, sa inteleaga ca sexi nu se refera la cat mai putine haine ci la atitudine, sa nu puna o galeata de make-up pe ele si sa nu arate a sorcove, sa vorbeasca incat sa fie intelese si sa nu-si bage nasul unde nu le fierbe oala :)) urasc genul ala de femei care isi suna iubitii de n-ori pe ora sa vada unde sunt , sa intrebe cat mai stau in oras cu gasca sau care controleaza telefoane, profile de facebook sau e-mail-ul , mi se pare penibil sa stau sa-i controlez agenda , sa-l stresez cu telefonale, sa-i citesc mail-urile si nici nu e benefic pentru relate sa fii asa , sincer , UNDE E INTIMITATEA?

Ce ii mai spui nou daca te contoleaza si ce iti mai povesteste daca tu deja ai citit / ai vazut tot ?

NU spun ca sunt eu perfecta , ba eu chiar vorbesc cam mult ;)) nu mereu,am momente, dar nu-mi controlez prietenul mi se pare urat, daca are ceva sa-mi spuna imi va spune pana la urma , si daca nu-mi spune inseamna ca nu trebuia sa stiu.

Fetelor nu va cautati bad boys ca nu e ok pentru ei exista alta clasa de feme iar voi barbati nu mai stati cu femei nesigure care va cotrolelaza fiecare pas ca nu e bine .

Seara buna :*

Dark Rose

Lasă un răspuns

