Wow, cat timp a trecut

Cat timp a trecut de cand am scris primul post, de cand am facut acest blog, cate a strans , cate zambete am asternut pe el, cate frustrari, cate nemultumiri, cate sentimente si cate lacrimi, si atat de multe in atatia ani incat nici nu-mi vine sa cred.

Consultant-3

Eram in liceu , inca copil si la inceput de drum, nu ca acum sunt foarte batrana dar ma uit in urma si ma vad si ma bucur ca am crescut, ca nu sunt la fel de naiva, de slaba si de sensibila , ca ma iubesc mai mult, ca am grija in cine am incredere, bine nu mai am deloc incredere decat in mine 100%, m-am fript de prea multe ori :)), mi-am invatat lectiile nu toate mai am ;)) , dar ma uit in urma si ma simt fericita, implinita , nu full implinita cat se poate la varsta mea , nu o sa fiu multumita niciodata zic eu, mereu vreau mai mult de la mine ceea ce inseamna ca vreau progres, de la mine, de la nimeni altcineva decat de la mine, dar vreau sa punctez faptul ca sunt multumita de unde sunt acum, si sa ma pregatesc pentru unde vreau sa ajung.

Aici vine intrebarea unde vreau sa fiu? sa ajung? pentru ce ma pregatesc?

1800318_627557687316194_1414599082_n

RAspuns: Pentru ce va trebui sa vina, unde ma va purta viata, pentru viata ma pregatesc, vreau sa fiu si mai echilibrata si mai pregatita sa infrunt ce va mai veni😉 vreau sa fiu mai responsabila, vreau sa mananc mai santos si vreau sa-mi fac mai mult timp sa fac sport ;)) recunosc sunt o lenesa ;)) noroc cu Haki ce mai fac si eu miscare, vreau sa dorm mai putin, sa fiu mai activa, sa citesc mai mult, m-am inscris zilele astea pe SIAR (Societatea Inginerilor de Automobile din Romania), si sper sa ajung sa platesc si taxa anuala si sa ma apuc sa citesc reviste de specialitate , si sper sa ma apuc serios de studiile astea de master ca am cam lenevit si am destule proiecte de terminat.

Eu cred ca timpul este foarte important, nu leneviti, nu pierdeti timpul barfind, sau criticand sau certandu-va cu alte persoane, profitati de viata asta, pentru a invata mai multe, pentru a calatori, a schimba impresii , pentru a cunoaste oameni, pentru a iubi si a zambi, pentru a fi fericiti🙂

sfaturi-calatorii

Un paste fericit pt fiecare dintre voi!

iepurasul-de-Pasti-pe-equitana_ro-magazin-de-echitatie   felicitare449b

V-am pupat:*

astazi-impart-pupici

Dark Rose!

Lasă un răspuns

