De Paste

Astazi am sa vorbesc un pic de sarbatorile Pascale de anul acesta, de ce? de ce nu?;))

Anul asta parca nu am avut stare sa merg pe nicaieri, bine eu in general nu am stare sa plec de Pasti nicaieri , cel putin in prima zi, dupa ce cu o zi inainte ma imbat cu mirosuri de bucate bine pregatite si tot felul de solutii de curatat, si stau ca un robot in picioare sa termin toate cate sunt de facut, dupa vestita baie lunga cica de relaxare si statul pe la coada la biserica , trezitul de dimineata si masa in familie , imi mai arde mie de vizite? sau acum e la moda sa mergi in club dupa lumina :))

Oare oamenii astia stiu semnificatia acestei Sarbatori ? si nu inteleg nici felicitarile cu iepurasii de Pasti, cu pui si oua, nici o felicitare cu Iisus Hristos care este rastignit pe cruce pentru  iertarea pacatelor noastre si nu a altora, dar ce pretentie sa am de la societatea asta, in care este mai preoccupant cu ce ne imbracam, ce mancam, ce bem si in ce club mergem de Inviere decat adevarata semnificatie a sarbatorii care tocmai a trecut , sau oamenii care nu au ce manca de sarbatori, sau cei bolnavi si necajiti.

Stii ce nu inteleg eu? Cum oare poti sa dai o groaza de bani in cluburi si cand auzi ca cineva are nevoie de bani pentru a-si salva sanatatea nu te sinchisesti nici pe jumate cat cheltui sa dai pentru aceasta cauza? Si cum poti oare de Pasti sa mergi la Biserica cu ML-ul doar pentru 5 m sa-ti iei lumina? :)) Nu inteleg oamenii astia pe cuvant, de ce atata fala si atata prostie intr-ul corp uman?

Dar revenind la oile noastre, anul asta de Pasti am vrut sa  stau in my boyfriend t-shirt, sa o lungesc la filme cu sora mea, nu, nu sa-mi plang de mila , ci doar sa stau linistita, o duminica frumoasa in familie, desi partea mea de familie e departe, faptul ca i-am purtat bluza si parfumul a fost sufficient cat sa mai potoleasca din dorul asta ce ma chinuie de vre-o luna , pe zi ce trece mai tare, doua persoane care se iubesc nu ar trebui sa stea despartite… dar pentru ca nimic in lumea asta nu este corect , trebuie sa ne conformam cu situatia nu?

Lasă un răspuns

