Dimineata…:(

M-am trezit in dimineata asta ravnind sa te am langa mine, macar sa te privesc cum dormi,linistit cu capul sub perna si cu mainile in parul meu, sa-ti ciufulesc carliontii, sa te ciupesc de obraz, sa te sarut pana nu mai pot respira.

cum-dormiti

dar nu te-am putut privi, am vazut insa tot ce mi-ai scris pe Whatsapp, si m-am uitat iar printre toate pozele noastre, am ras copios la unele dintre ele, am vrut sa intorc timpul, sa ma prefac ca esti in alta camera si ca tot ceea ce trebuie sa fac este sa ma ridic din pat si sa te vad:(, dezamagire, nu erai in alta camera, si parca zambetul de Buna Dimineata mi se stingea odata ce deschideam alta camera si alta… si bucataria fara miros de cafea, fara miros de gogosi, goala ca si camera mea de altfel.

5912_va-fi-o-dimineata-cand-imi-voi-bea-cafeaua-linistita-in-bucatarie

Ma prefac in fiecare zi cand plec de acasa ca te las acolo, ca dupa o zi lunga de stat la munca, de asteptare, am sa ma intorc la tine, la noi, acasa. Ca ma intorc , sa ma ti in brate, sa ma stangi la piept si sa ma saruti pe frunte… si ma intristez cand vad ca viisul a luat sfarsit si ma intreb cat mai  dureaza pana ce toate revin la normal, pana ce te intorci sa fii al meu :* … cate stele numar noapte si cate intrebari imi pun…oare le vezi si tu? oare privim seara acelasi cer? chiar de esti cu 2 ore inaintea mea? le vezi primu? si daca sunt nori? cum le mai vezi?

luna%20plina

Ma plimb pe strazi si mi se pare straniu sa fiu singura, atata timp in doi si atatea strazi colindate, incat acum singura mi-e frica sa le pasesc… insa nu mi-e frica de timp, nu cred ca vom uita, prea multe ne leaga, avem destule de implinit si chiar de ne vedem pe Skype , tot mai bine ne vedem in minte, in ochii ce ne-au masurat fiecare centimetru de piele si fiecare alunita fixata la locul ei, fiecare defect si fiecare calitate si stiu sunt lucruri, momente si clipe care nu se sterg orice am face ele exista, se consuma si nu dispar.

tumblr_m82ktkRhaA1qbsqmco1_500

Fiecare zi fara tine, este o zi in care ma mint ca esti aici, te caut si ma intristez cand nu te gasesc, mintindu-ma iar ca maine ma voi trezi langa tine.

ce-se-intampla-in-organism-daca-dormi-prea-putin-rezultatele-la-serviciu-sau-la-scoala-puternic-afectate_size1

Lasă un răspuns

