timpul pe care il pierdem…. nu-l primim inapoi

timpul-sacrificiul-suprem-2    timpulTimpul pe care il pierdem nu-l pimim inapoi cand vom intelege asta vom reusi sa fim mai fericiti, mai iertatori, mai buni unii cu altii, mai intelegatori cu cei pe care nu izbutim sa-I intelegem, mai putini judecatori/procurori, mai linistiti , mai putin stresati…. pentru ca am intelege ca trebuie sa luptam pentru a face ca timpul pe care il avem pe lumea asta sa merite pierdut…

timpul-zboara-5894

36

Nu va mai plangeti ca nu va ies anumite lucruri, ca nu aveti ce va doriti sau viata pe care voi presupuneti ca o meritati….

time-slips-through-your-hands

Si acum am sa-ti spun tie cititorulenu mai astepta sa vina de  la altii ajutor, intelegere, nu te mai plange, nu mai suferii, nu sta ca prostu asteptand minuni pentru ca nu asa se petrece timpul … trezeste-te azi si spune :

timpul-09

Azi voi face ca timpul sa merite pierdut, azi voi muncii mai mult pentru visele mele, azi nu voi lasa pe nimeni sa ma faca sa ma simt inferior, azi voi fi de neinvins, azi voi zambii, voi rade, voi profita ca sunt in viata, ca mai am o sansa sa-mi schimb drumul,azi voi schimba felul in care oamenii ma vad si ma percep, azi nu-mi voi plange de mila si nici nu ma voi desconsidera, am aceleasi sanse ca oricare , dar nu voi incerca sa par ceea ce nu sunt, traiesc ceea ce imi este dat de trait dar nu ma multumesc cu mai putin decat ceea ce merit.

Ceea-ce-nu-traim-la-timp-nu-mai-traim-niciodata

Spunem-ca-risipim-timpul-dar-asa-ceva-este-imposibil_-De-fapt-ne-risipim-pe-noi-insine_Alice-BlochUnii din noi cheltuim timpul altora, le dam sperante desi nu stim ce vrem sa facem cu timpul nostru, il umplem cu clipele altuia dar nu si cu ale noastre, mintim pe timpul altuia care se simte fericit si implinit apoi dupa ce am cheltuit tot ne dam seama ca ne dorim timpul altuia/alteia, nepasandu-ne ca am stat cu chirie in viata lui/ei , inchiriem alt timp si speram ca nu-l irosim si pe acesta degeaba, dar nu ne dam seama ca nu ne-am batut joc doar de timpul atuia ci si de al nostru, si asta e doar un exemplu de a pierde timpul…. sunt atat de multe incat nu-mi ajung cuvintele…. si asta pentru ca atunci cand esti tanar nu-ti dai seama de valoare timpului, nu-ti dai seama ce poti sa pierzi daca nu esti atent si daca nu ai oamenii potriviti langa tine.

cat-as-vrea-uneori-sa-opresc-timpul-poate-cineva-s_1f9a9a7560b2ec

timp-600x510

De multe ori ma gandesc daca am folosit timpul de pana acum intr-un scop favorabil , si constat ca nu l-am pierdut aiurea, totul a fost constructiv, nu pot sa spun ca am fost mereu chibzuita sau am ales correct de fiecare data dar am reusit sa fac din mine omul care sunt astazi, echilibrat, cu simt de raspundere, si ma bucur ca sunt un om correct si fara regret prea mari… pentru ca eu cred si sustin ipoteza ca nu exista om fara regret… doar ca la mine nu sunt mari… mi-as fi dorit sa aleg calea usoara sa obtin lucrurile , si cand zic usoara nu ma refer la favoruri sexuale  cele care se practica in ziua de azi, ci la a cere mai mult ajutor, dar cum am un defect numit orgoliu nu am putut decat prin multa munca sa obtin ceea ce mi-am dorit… nu am tot … dar am vointa de munca si de a invata si asta e cel mai important.

Poți-să-prostești-unii-oameni-tot-timpul-și-toți-oamenii-un-timp-dar-nu-poți-să-prostești-toți-oamenii-tot-timpul_Abraham-Lincoln

timpul-se-scurge

Nicolae-Cornescian-Putem-învinge-timpul-şi-putem-schimba-destinul-pentru-că-stăpânim-o-putere-divină-amintirile

Lumea e plina de oameni care pierd timpul, care iau greu decizii sau le e lene sa vada mai mult decat vad  , oameni limitati, oameni carora le e frica sa viseze sau au uitat deja …. suntem putini aceia care inca alerga dupa vise, care inca spera si care nu se lasa invinsi de nimic… hai sa fim mai multi din aceeia care nu se dau batuti , care lupta si care intradevar traiesc.

vise-si-amintiri_36d316e803dbfe3

Cu respect si drag,

acum-300x300

Dark Rose:*

522308_132185440250375_100003767592846_134458_383177753_n1

Lasă un răspuns

