TAG: Liebster Award- Discover new blogs!

Buna,

Astazi mi-a verificat blogul si am fost surprinsa de Carmina  cu o nominalizare la Liebster Award , lucru ce m-a bucurat foarte mult, deoarece nu ma asteptam absolut deloc, este o idea foarte buna, am sa nominalizez si eu cateva personae , iti multumesc Carmina pentru nominalizare, am sa pun si eu regulile pentru ca cei nominalizati de mine sa le cunoasca:

– mulțumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
-răspunde la toate întrebările primite;
-nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
-formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
-nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
-trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie;

Am sa raspund la inrebarile primite🙂

1. Ce te-a determinat să îţi faci un blog?

Hmm… asta e o intrebare ce merita un raspuns complex, pe vremea liceului mi s-a parut o solutie potrivita pentru a scrie , a impartasi din sentimente, frustrari / nemultumiri , acum numai scriu atat de des , dar faptul ca scriu ma ajuta foarte mult, in sensul ca nu-mi mai vars nervii pe altii ci pur si simplu scriu si ma simt mai bine.

2. Cum ţi-ai descrie blogul în trei cuvinte?

Divers, original si uneori comic .

3. Care este persoana pe care o apreciezi cel mai mult? (din lumea blogging-ului) 

Nu pot sa spun ca apreciez pe cineva anume, apreciez in general oamenii care scriu frumos, care descriu frumos , nu am pe cineva pe care il urmaresc mereu, dar apreciez oamenii care scriu, nu oricine poate scrie si sa si transmita in acelasi timp ceva frumos/placut . Iar cei pe care ii apreciez sunt in lista mea si ii urmaresc cand mai posteaza ceva , dar rar comentez  .

4. Spune un lucru mai ciudat despre tine.

ciudat? dorm cu sosete si vara si iarna ;)) se pune? nu suport hainele pe dos … nu prea stiu ce sa raspund aici …imi voi intreba prietenii:))

5. Este important ce cred  oamenii despre tine/faptele tale? 

Categoric NU, eu consider ca nu este important ce crede lumea , conteaza ce cred cei apropiati si nici asta nu ar trebui sa conteze , cel mai important om esti tu, ce crezi tu despre tine, nu ce cred ceilalti. Pentru ca la final cand cortina se stinge …nu ramai cu ei ci cu tine, pe tine te vezi in oglinda  si trebuie sa-ti placa ce vezi.

6. Facebook/Instagram/Twitter/Wordpress. Ce alegi?

Facebook🙂

7. Dacă ar trebui să oferi un sfat unui grup mare de oameni, care ar fi acela?

Sfat : Sa traim  … sa numai alergam dupa bani … sa fim mai motivati sa traim decat sa avem … si sa iubim si sa acceptam oamenii asa cum sunt .

8. Bănuiesc că blogging-ul este o pasiune. Ce alte pasiuni ai?

Pasiuni? Imi place sa calatoresc si sa cunosc oameni noi, sa ma plimb si sa caut lucruri noi, si imi place sa rad .

9. Crezi că vei ajunge la un nivel înalt cu blogul? 

Nu stiu, nu cred , pt mine sa scriu este un lucru care ma relaxeaza , este locul unde eu ma exprim asa cum vreau, cu greseli, fara diacritice si fara sa ma gandesc ca cineva citeste … nu vreau sa fac din el sursa de venit sau orice altceva.

10. Cum te vezi peste 10 ani? 

Peste 10 ani  voi avea 33 de ani , sper sa am copii, 3 copii mai bine zis, sa fiu un inginer bun , sa am un sot excellent cu care sa ma inteleg de minune, sa-mi pot permite sa-mi duc copii oriunde isi doresc si mai intai de toate imi doresc sa fiu sanatoasa si familia mea la fel.

11. Ce faci atunci când eşti trist/ă? 

Cand sunt Trista? scriu, citesc, ascult muzica, ies cu Haki … si ma plang , tipic discut cu cineva🙂

Am sa nominalizez si eu pe :

1. Marina;

2. sunshine ;

3. Let’s Be Gorgeous ;

4. theia;

5. Pheideas ;

6. Blogu’ unui Gand_licitat ;

7. Cuburile Angelei ;

8. Mihai ;

9.De vorba cu tine ;

10. Tara lui Razvan ;

11. The devil was once an Angel .

 

Iar intrebarile :

  1. Cum te-ai apucat de scris si de ce?
  2. Despre ce iti place sa scri?
  3. Ce iti place sa citesti?
  4.  Ultima carte citita a fost…?
  5. Cand scri cel mai bine?
  6. Unde crezi ca vei ajunge in urmatorii 2  sau 3 ani?
  7. Cum te-ai descrie in 5 cuvinte?
  8. Munte sau mare? DE ce?
  9. Iarna sau vara? DE ce?
  10. Pesimist/a sau optimist/a?
  11. Ce faci cand esti fericit/a?

 

Va doresc sucess :*

 

Dark Rose🙂

Lasă un răspuns

