7 ani

658x0_2silvia_text_stres

Hmmm…. au trecut 7 ani de cand am scris primul post in acest blog….. nu m-am gandit sa scriu pentru o cauza anume , sa am un domeniu de batut campii , in  general scriu pentru mine, sa-mi descarc gandurile si frustrarile desi in ultima perioada am lasat-o balta cu scrisu pentru ca nu am timp sa respire bine…. cum zic de felul meu „am intrat in sistem si numai am timp pentru nimic”, cei pentru sistem imi vor comenta ca nu stiu sa ma organizez …. NU E ADEVARAT , sunt un om organizat … daca eram un robot, eficienta era mai mare si cu siguranta reuseam sa si scriu  cuvinte fara sens, reci si fara structura si sentimente… dar pentru ca sunt om , timpul nu-mi ajunge.

1950s 1960s Overwhelmed Stressed Woman Answering Four Black Telephone Phone Receivers At One Time

Da stiu …. scuze ….si iar scuze… asta le spui prietenilor pe care nu reusesti sa-i mai vezi… pentru ca esti obosit  si satul de ipocriti, esti obosit si sa-ti faci baie uneori….esti obosit sa mai pui la indoiala increderea pe care o mai ai in lume…. toti iti vor binele ….nu-I lasa sa ti-l ia :)))

gestionarea-stresului-la-munca-asociata

Tara asta nu e pentru oamenii de rand, nu sunt sanse pentru copii care nu au  parinti cu bani , murim de foame  si de frig …. in conditiile in care supermarketurile sunt pline cu  alimente ….ne hranim cu visele ca intr-o zi vom ajunge sa avem job-urile pentru care ne pregatim in universitati …. ca vom avea o casa…sot/sotie si copii…. cand copiii suntem noi.

stresrth

In 7 ani de cand scriu in tara asta nu s-a schimbat nimic ….doar eu am mai crescut si vad lucrurile un pic mai altfel …. suntem din mai rau in mai rau….si continuam sa fim la fundul Europei…..

627x0

Toti prietenii mei pleaca in Anglia, Scotia, Polonia, am rude pe care nu  le-am mai vazut de ani buni plecate in alte tari….bine nu reusesc sa-mi vad bunicii care sunt in Romania la cateva sute de kilometri,  DE CE mai mir?…. pentru ca marile corporatii carestres angajeaza nu se gandesc la angajat ci la buzunarele lor… de ce s-ar gandii la fraierii care nu au loc de munca si accepta sa munceasca pe 2 posturi dar cu un singur salariu…doar au rate de platit tot la cei pentru care lucreaza….care au posturi facute pentru roboti nu pentru oameni… si daca vrei sa renunti ? unde te duci?  iti eu unde la o alta corporatie la fel …care la fel plateste prost, te munceste maxim, te tine in frig, fara pauza de masa , rapoarte, etc…. stapanii birocratiei …stresul ucide …poate asta exista atatea griji… suntem prea multi pe planeta asta…. ne mai curatam si noi cu atatea griji, stress….

stresul-ocupaional-psihologia-muncii-5-638.jpg

Facem revolutie ? la ce e bun…cad astia si vin altii…. conceptia oamenilor s-a schimbat … acum nu e ok sa faci bine…nu e ok sa deschizi gura sa spui pentru ca esti considerat nebun, nu-ti convine pleaca …gasim pe altcineva, asta e gandirea, am pierdut respectful cel mai important ….RESPECTUL FATA DE PROPRIA PERSOANA…. nu ne mai iubim …

nu stiu cat de coerenta am fost in acest post… sunt foarte suparata …

sa ne si amuzam pe final ….

 

totul-se-fura-in-tara-asta_38351f2d7cba6a

 

4%20Etape%20de%20evolutie%20a%20sanatatii.jpg

Dark Rose😦

vvvv

 

 

 

Lasă un răspuns

