…..fara titlu

Nu am mai scris de ceva vreme ….nu avut loc de atatea postari de dragoste ….nu am mai avut timp …decat de cafeaua mare cu zahar si mult lapte…. de configuratii de masini si multe acte….

eu niciodata nu am timp…. nu am timp decat de Haki … pentru ca fata lui de urs …de milog mai bine zis nu ma lasa sa nu-mi fac timp de plimbarea de dimineata si de seara …de alergatul dupa el / pentru el…. de aruncatul de jucarii chitaitoare si de rasul de el :))) mor de ras :))) si de Adi ….si atat, prietenii mei vor spune ca sunt o tradatoare ambulanta … si sincer nu m-as fi gandit ca peste ceva ani nu ma voi mai vedea cu prietenii mei aproape in fiecare zi/ saptamana….dar in timp fara sa iti propui/doresti ….acest lucru se intampla si nu pentru ca nu ai vrea sa mai petreci timpul cu ei sau pentru ca nu ii mai vrei in viata ta ci pentru ca iti schimbi prioritatile…te maturizezi si realizezi ca nu totul e distractie.

Termini liceu si iti doresti sa intri la facultate …. facultatea iti ocupa 75% din timp nu ca liceul 50%…. si cei 25% munca, dormit, mai mananci si iti mai raman 5% pentru socializare si automat iti pierzi jumatate din cunostinte …nu stiu daca e benefic …scapi si de prietenii neadevarati ca sa zic asa….dar vreau sa subliniez faptul ca nu este un lucru dorit….dupa facultate clar de angajezi …defapt intri in system ….job full time deci esti bussy tot timpul …ramai amarat cu 2 zile libere pe saptaman ….Sambata faci curat, speli rufe….calci rufe…gatesti iar duminica te odihnesti…te plimbi….sau pur si simplu stai tolanit in pat si te uiti la seriale…si atunci spune-mi tu ce viata e asta?/….. cand ? cum? iti faci timp de toate?

Din aceasta cauza iti vezi prietenii : de zilele lor de nastere / sarbatori/ logodna/casatorie/botez si sa nu uitam inmormantare.

Suna tare trist… nimeni nu ne spune cand suntem mici  ….ca timpul ne rapeste fiecare bucurie pe masura ce crestem… si ca pe unele le inlocuieste cu : logodna, casatorie, botez, primul cuvant , primul mers in picioare de unul/una singur/a… primul ras si prima imbratisare ….prima zi de scoala, primul banchet…. primul sarut si primu/a iubit/a…si tot asa ….

Sa ne bucuram de tineretea noastra ….

seara frumoasa,

 

Dark Rose

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

