Primavara nostalgica

flori_de_primavara_jtjhrioyh

Iubesc primavara…..pentru ca totul prinde viata….anul asta cam greu vine primavara…nu am cum sa nu ma simt nostalgica…au trecut atatia ani …..am terminat scoala generala….liceu ….facultatea…anul asta s-a dus si Masteratul…..s-au dus anii si parca nu am reusit sa ma bucur de toate ….parca nu am reusit sa pastrez legatura cu toata lumea…timpul ne fura minutele…orele si anii….apar tot timpul noi provocari…noi oameni in viata noastra…ne lasam furati de oboseala…de orele pretrecute la munca…de munca…de marile corporatii care ne distrug viata sociala….muncim prea mult pe prea putin…..si ramanem doar cu viata virtuala…..asta nu se intampla doar cu prietenii ci si cu rudele….ne-am impartit rudele prin toata lumea din cauza saraciei….. din cauza faptului ca statul roman nu ne ofera sprijin…asa ca ne vedem rudele din cand in cand….si bunicii din an in an sau in cazul meu din ani in ani….:(….

RTEmagicC_foto-primavara-Elena-Nicoleta-Cristea_jpg

Dar totusi iubesc primavara….e plina de speranta…. e plina de flori si de soare..si de vant…e plina de promisiuni si de caldura….e plina de inceputuri….de final de racoare…

 

spring-2

thenewdaily.jpg

O primavara minunata dragilor,

 

Dark Rose :*

untitledfsdf

Lasă un răspuns

