Cafeaua de dimineata

 

 

woman-waking-up-and-stretching-3658

Nu cred ca exista dimineata fara cafea….nu cred ca te poti trezi dimineata fara sa nu te gandesti ca o cafea proaspata…la mirosul ce-ti deschide ochii si iti incalzeste sufletul….

Am avut 2 sau 3 saptamani fara cafea si apparent nu aveam nevoie, ma odihneam bine ….si ma trezeam bine….dar in cele doua/trei saptamani nu a existat un moment in care nu-mi fi dorit o cafea….suna a dependenta, deci atunci recunosc ….eu nu beau cafea de nevoie….beau cafea pentru ca imi place si pentru ca imi da o stare buna ….

Ma ajuta sa ma concentrez si imi da energie , si ma face mai happy :))

Multe amintiri ma leaga de cafea…. multe nopti nedormite invatand…multe cafele inainte de examene , dupa examene…in timpul examenelor…in timpul proiectelor….in timpul job-ului, dupa job….inainte de job…..multe cafele cu prietenii, colegii…de munca, de scoala, de facultate …cu iubitul…si lista continua….cafeaua cu mama …cu sora…toate se leaga de cafea….

La fiecare cafea imi aduc aminte de cineva …de cate un moment …bun, rau…si mai bun…de un castig..o oboseala…o sansa…un success …o cearta… o impacare …si dragoste…una singura…nu mai multe ..:)

 

🙂

o zi frumoasa,

Dark Rose :*

 

 

Lasă un răspuns

