Ce-am invatat in timp

am-invatat

….astazi am zis sa astern pe hartie  unele  invatamintele…si anume:

  • am invatat ca o relatie cu cineva nu inseamna doar sex si atat…o relatie inseamna mai mult de atat, inseamna grija unul fata de celalalt, inseamna prietenie si sustinere….inseamna intelegere si sacrificiu, iar daca cineva nu este dispus sa faca toate astea pentru tine si langa tine atunci nu vad de ce tu ai face….am_invatat
  • am invatat ca uneori emotiile sunt constructive….ca e posibil sa vezi pe cineva sa ai emotii dar nu din cauza ca acel cineva mai inseamna ceva pentru tine ci pentru ca iti amintesti ca undeva candva a insemnat…si atunci revederea este un pic ciudata si curiozitatea sa vezi ce a mai facut iti da senzatia de emotii….
  • am invatat sa apreciez oamenii din viata mea la modul de prezent….sa le multumesc acum ca sunt in viata mea pentru ca nu stiu cand ii voi pierde….Q1
  • am invatat ca viata e nedreapta cu cei mai saraci si muncitori dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma dau batuta ….sa renunt la principiile mele doar pentru ca nu sunt tratata correct….ci trebuie sa fiu perseverenta ….roata se intoarce…
  • am invatat ca nimeni nu te va iubi mai mult decat ai putea sa te iubesti tu…. daca tu nu te respecti nu o va face nimeni ….daca tu nu esti sincer cu tine nimeni nu va fi…am-invatat-din-experienta
  • am invatat ca este important ca intr-o relatie sa intri cu ceva, sa aduci ceva….sa oferi ceva….timp, iubire,lasi obiceiuri proaste…niciodata nu intri fara sa lasi altceva la usa….
  • am invatat ca e important sa ai prieteni dar ca este important sa ai si un timp dedicate tie…in care sa reflectezi si in care sa visezi si sa-ti bei cafeaua linistit…..
  • am invatat sa fiu corecta orice ar fi…..
  • am invatat sa fiu cinstita cu mine si cu cei din jur indifferent de consecinte….
  • am invatat sa ascult linistea chiar si atunci cand e furtuna….
  • am invatat ca  nu poti controla lucrurile care ti se intampla dar poti alege pe ce cale vrei sa mergi ….intotdeauna decizia iti apartine…nimeni nu poate sa te oblige sa faci ceva daca tu nu vrei….
  • avem-timp-29-728
  • am invatat ca ce este important pentru mine nu este neaparat important si pentru ceilalti…
  • am invatat ca nu de fiecare data expresia : bine faci, bine gasesti, este valabila…
  • am invatat sa nu am asteptari de la cei din jurul meu…..asa am invatat sa ma pazesc de dezamagiri….
  • am invatat sa nu am secrete ascunse….
  • am invatat sa fiu buna chiar si atunci cand mi s-a facut vre-un rau….
  • am invatat sa aleg sa nu urasc indifferent de raul pe care l-am primit….am invatat sa nu ma razbun…nu constient ;))
  • mTo74668
  • am invatat sa daruiesc fara sa ma gandesc la ce primesc la schimb….
  • am invatat sa iubesc….dar cred ca iubesc mai putin…
  • am invatat sa reflectez si sa iau o decizie pe care sa pot sa mi-o asum daca e gresita…
  • am invatat sa nu inchid usi…s-ar putea sa mai am nevoie de ele ….
  • am invatat ca pot vorbi despre trecut…..despre prezent dar ca nu pot sa stiu ce este in viitor ….asa ca e bine sa ma raportez la ce am simtit si simt …si nu la ce voi simti in viitor…..
  • alex-chermeleu-personal-eu-merit-mult
  • am invatat sa fiu fericita cu ceea ce am dar sa nu renunt in a vrea mai mult ….
  • am invatat sa impart ….timp din timpul meu…

tu ce-ai invatat?

 

Lasă un răspuns

